Hallo Nerveus,
Was je neus ook erg gezwollen?
Zo ja, wanneer is ie dunner geworden?
Lieve groetjes Carin
Hallo Carin,
Het is nu 6 weken geleden en in de afgelopen week ging het ineens hard.
Alleen de ene kant van neus is nog wel heel hard en dus opgezwollen.
Ik masseer mijn neus nu steeds een beetje en dat helpt ook heb ik het idee.
Misschien heb ik wel een beetje te veel afgegeven over NT..hij heeft tenslotte een verpeste neus proberen op te knappen en het is ook wel verbeterd alleen ik wou zooo graag een mooi leuk klein neusje en dat zit er gewoon niet in en dat moet ik accepteren.
Hoe is het met jou nu dan?
Jij hebt ook 2 operaties gehad he?
Ik moet wel zeggen dat het in mijn neus allemaal wel wat aan het wegtrekken is al die hobbels en bobbels…ik ben gewoon een ook een ongeduld wat mijn neus betreft..ik heb zo lang geleden onder die neus en kan wel zeggen dat ik neus obsessed ben en misschien ook wel blijf …ik zie alles..elk hobbeltje oneffenheid , scheefstand etc etc terwijlandere mensen zegggen van : ik zie nikls raars….
xx
Hallo Nerveus,
Ik herken veel van jou neus in de mijne.
Tenminste als ik je verhaal lees.
Bij mij zit het er ook niet in (mijn ideaal neusje).
Ik heb altijd een grote neus gehad maar hij was niet dik.
Mijn neus was als iets scheef en ik had ook al een neusgat iets kleiner dan het andere.
Maar dit was na mijn eerste correctie nog erger geworden.
Nu was alleen mijn punt scheef en een neusgat veel groter dan het andere.
Ook zag mijn onderste helft van mijn neus uir als een dikke druppel.
Ik vond dat ik eruit zag als zo'n gekke neusaap.
Maar dat zag ik maar, maar ik geloof dat gewoon niemand iets durft te zeggen.
Zo van ja dat ziet gek uit.
Maar ja, zou ik dus ook niet zo zeggen!!!
Mijn neus nu, de gaten zijn beter geworden als voorheen.
Mijn tussenschot is hobbelig en bobbelig, ook aan ene kant lijkt het alsof er een druppel snot aanhangt.
Dit is daar waar het tussenschot gehecht is, aan ene kant is het bij het neusgat onder de hechting dun en boven de hechting dik.
Zo ziet het uit of ik er snot heb hangen.
Maar daar is mijn neus ook erg gevoelig, zeker als ik buiten ben.
Verder heb ik links boven aan mijn neus een bobbel en een klein wondje.
En rechts is hij boven aan dunner, daardoor lijkt het of mijn neus een knik heeft.
Maar ik hoop dus als die bobbel wegtrekt dat dit minder is.
MAAR GELUKKIG MIJN DOMME NEUSAAP DRUP IS WEL WEG!!!
Daar ben ik wel blij om, dus ook heel dubbel alles.
En verder is ie aan een kant binnenin nog erg dik.
En de neus op zich is nog goed gezwollen (hoop ik) incl. de neustip.
Alles bij alles dus weer vanalles.
Maar ik probeer steeds positief te denken en er niet zoveel heen te kijken.
Gisteren was ik nog in een winkel stond er een vrouw met een erg dik hoofd met een OOO zo mooie neus.
Dacht ik meteen…. wat oneerlijk, dus wat je neuzenobsessies betreft heb ik dus ook heel erg.
Als ik met iemand praat is het eerste waar ik naar kijk zijn neus, dan beoordeel ik die neus in mijn hoofd.
Het is echt niet normaal.
Dit zal ook niet over gaan, maar dat komt omdat jezelf al zooo lang met je eigen neus bezich bent.
Maar ik vind een neus ook erg belangrijk in je gezicht.
Hoop dat mijn neus ook gauw smaller word, ik zie liever een te smalle neus dan een te dikke.
En dat ie niet echt recht staat, vind ik ook niet zo erg, maar hij moet geen gekke knik hebben.
Dus maar weer afwachten en hopen.
Weet je hier op de site begrijpen ze je, wat je bedoeld en voeld.
Als ik iets aan mijn man of kids zeg, zie je ze kijken van OOOOOch daar heb je haar weer.
Ik zou het leuk vinden als je me op de hoogte blijft houden over je neusvorderingen.
Of op deze site of per e-mail.
Dit is carin_1502@hotmail.com.
Kijk maar.
Lieve groetjes Carin
Hoi Carin,
Ik herken heel veel van jouw oude neus in mijn neus, bij mij lijkt het nu ook aan 1 kant alsof er een neusdruppel aan hangt. echt heel vervelend vind ik dat mijn neus is nu ook veel dikker dan vroeger, en dat vind ik echt lelijk. Als ik vroeger iemand met een dikke neus zag dan dacht ik altijd “ik vind mijn neus veels te lang, maar ik ben toch echt blij dat ik geen dikke neus heb, want dat vind ik nog lelijker” en nu heb ik dus zelf ook een dikke neus :-(
Mijn obsessie voor de neus zal ook wel altijd blijven. ik oordeel iemands uiterlijk altijd op basis van zijn of haar neus. Ik weet precies hoe iedereens neus er uitziet, maar vraag mij niet wat voor een kleur oegen iemand heeft, haha. Ik kan mij ook bijna niet voorstellen dat als iemand zich aan zijn neus zou opereren ik dat niet zou zien. Ik had gehoopt dat mijn obsessie na de operatie ten einde zou zijn, maar helaas, zolang ik niet tevreden ben over mijn eigen neus, zal dat ook wel niet gebeuren.
Groetjes Nel
Hallo Nel en Carin,
Ik herken heel veel in jullie verhalen. Ik heb op 27-03-08 mijn neuscorrectie gehad. Door Nolst in het JvG. Bij mij ging het vooral om het smaller maken / verfijnen van mijn neus. Ik had overmatig kraakbeen, een heel dikke neus. En mijn neustip is verfijnd. Het is nu bijna 2 weken geleden, ik zie wel iets verschil, maar mijn neus is nog dik. Maar uit jullie verhalen begrijp ik dat het nog wel even kan duren voordat je neus dunner wordt.
Ik zou afgelopen maandag aan het werk gaan maar ik heb nog 2 extra dagen vrij genomen. Ik kijk nog ieder uur in de spiegel en heb al heel veel foto's gemaakt met mijn mobiel. Ik word er gek van. Ik heb alle oude (lelijke) foto's opgezocht waarop mijn neus goed te zien is en ben constant aan het vergelijken.
Morgen ga ik weer naar mijn werk, misschien ook beter, voor de afleiding. Alleen mijn collega's zullen zeker zeggen dat ze geen verschil zien, maar dat is vaak zo.
Ik ben al 25 jaar met mijn neus bezig en kijk net zoals jullie ook doen altijd naar andere neuzen. Ik heb op internet alle voor- en na foto's bekeken die er te vinden zijn.
Op 22 mei moet ik terug voor de 6weken na controle. Ik hoop dat mijn neus dan dunner is want daarvoor heb ik mijn neus laten corrigeren.
Groetjes Ingrid
Hallo,
mijn neus begint te slinken, ik vind het heel eng.
Bij mijn eerste correctie slonk mijn neus zo langzaam dat dit niet opviel.
Maar nu, het is alsof ik uren twee vinger tegen de zijkant van mijn neus heb geduwd.
Aan beide kanten twee deuken.
Hoop dat dit zo moet.
Het ziet wel gek uit, de huid is daar bij die deuken ook niet meer gespannen.
Dit is dus vannacht gebeurd.
De dikke bult lings boven is er nog steeds.
Ik hou jullie op de hoogte.
Lieve Groetjes Carin
Hallo Ingrid,
Ook ik had een hele dikke neus..ik dacht dat komt nooit goed met die dikke neus en ik dacht dat ik gewoon kraakbeen voelde en dat het geel zwelling was en dus voor de rest van mijn leven met een dikke neus zou moeten blijven rondlopen.
Maar echt waar…ineens zo rond de 6e week krimpt die ongelovelijk …voor iedereen is dat natuurlijk verschillend.
Ik was zooo ongeduldig……geloof me….je neus wordt nog wel de helft dunner.
succes ! En een tip..maak elke dag even een foto van alle kanten en dan laat het rusten.
Dan kun je steeds vergelijken hoe die veranderd.
Elke neus veranderd hoor ..er is er geen 1 die zo blijft zoals die nu is !
Hallo,
Oooo wat ben ik stom.
Gisteren was mijn neus opeens aan weerskanten enorm geslonken.
Net alsof ik mij met twee vingers de neus uren dicht had geknepen.
Enkele uren nadat ik het bericht had geplaatst waren de deuken weer dik.
Ik snapte er niks meer van.
Toen ik in bed lag was ik er nog steeds teleur gesteld over.
Opeens wist ik het.
Ik had vanaf half negen mijn leesbril opgezet.
Heel losjes op mijn neus, voelde er niks van.
Ik moest brieven schrijven en drie uur later was ik klaar.
Toen ik daarna in de spiegel keek waren er twee deuken.
Natuurlijk van de bril.
Mijn neus is weer als voorheen dik.
Maar wat was die even smal, jammer maar even haha.
Mijn man zei toen ik zo teleur gesteld was, dan zal je neus ook nog heel erg slinken.
De bril heeft gewoon de zwelling weggeduwd.
Ik hoop het zo!
Lieve groetjes Carin
P.s. Nerveus had je mijn foto's ontvangen?
Hallo CArin
Zeker heb ik je foto's ontvangen.
Ik heb je via je prive mail een heel lang bericht terug gestuurd..heb je die dan niet ontvangen?
Ik heb ook net foto's van mijzelf erheen gestuurd….
Laat je me even weten of je die ontvangen hebt?
Ik vind dat je nu al een prachtige neus hebt gekregen !!! En dat meen ik echt.
Ik zie wel dat die nog erg gezwollen is , maar ik weet zeker dat het uiteindelijke resultaat erg mooi en gelijk wordt.
Kijk eerts maar even je mail na , want als het goed is heb je 2 emails van mij..
Laat je me even weten dan?
Ja als die deuken ontstaan door je bril dan heb je nog een behoorlijke zwelling erin en dat is heel goed nieuws..dat betekend dat je neus denk ik wel voor de helft smaler wordt.
Trouwens ik zou nog zeker geen bril op doen…ze zeggen dat vaak ook erbij..en ik neem het allemaal nog veel ruimer..Ik doe de eerste 3 maanden geen zonnebril op en ga ook zeker niet in de zon zitten ( dat mag officieel na 6 weken wel weer) want dan kan het littekenweefsel hard worden..dat is mijn fout ook geweest bij de eerste operatie.
Laat em weten carin of je me emails heb ontvangen ! Ik vond het al zo gek dat ik niks terug hoorde.
Je hebt een fantastische neus en wordt echt steeds mooier…wacht maar een paar weekjes en dan gaat het heel snel !!
Ik heb misschien met mijn neus ook ongeduldig gereageerd want zo scheef als die stond..ook dat wordt minder..dat is ook gewoon zwelling die de neus scheef doet lijken.
En die deuken lijken ook zo omdat het naast de neus in ontzwelt en de rest nog niet…want je hebt ook een beetje zwelling in je huid naast de neus..ik had het zelfs in mijn wangen..vond mijzelf ineens zo'n dikke hamsterhoofd en bleek zwelling te zijn.
Waar woon je eigenlijk? Ik woon in Drenthe.,..en dat is ook wel iedere keer een reis av n hier tot gunde naar amsterdam….
tot horens,
groetjes Nerveus
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?