Hallo Patricia,
Ik ben 3 weken geleden geopereerd. Ik had een beetje een haakneus en een veel te lange neustip en die zijn gecorrigeerd.
Ook mijn neus is na het weghalen van het gipsje niet symetrisch. Links zit er bovenaan een deukje in maar rechts niet. Mijn neustip is rechts ongevoelig en er zit nog een licht ronding op mijn neus maar ik denk dat dat nog zwelling is en probeer me er zo min mogelijk zorgen om te maken. Je leest tenslotte overal dat je het uiteindelijke resultaat pas echt na 6 maanden tot een jaar te zien krijgt he!
Als ik lees wat er bij jou allemaal met je neus is gebeurd dan kan ik niets anders dan concluderen dat het normaal is dat ie gezwollen is. Er is behoorlijk aan getrokken en gesleurd en alhoewel je dat aan de buitenkant niet ziet is dat een serieuze ingreep. Maak je maar niet te veel zorgen en neem al je vragen mee op papier de volgende keer dat je naar de chirurg gaat (ik neem aan dat je nog een keer terug moet binnenkort). Het is allemaal nog maar pas gebeurd en het zal zijn tijd nodig hebben…
Groetjes en sterkte!
Flokje