Lipolyse?? Uw ervaring??

  • Jongeman

    Ik wil komende week ook lipolyse doen. Maar waar is het goedkoopst? Ik ben student, 28 jaar en om aantrekkelijker voor vrouwen te worden moeten taille, buikje en dijen echt ff weg “geprikt” worden. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en baal daarvan. Wie weet een goeie, betrouwbare kliniek? Hoeveel procent van de mensen die behandeld worden heeft er baat bij en hoeft na bijv. 5 jaar niet weer? Want ik wil het in 1 keer doen en niet na 2 of meerdere jaren terug komen. En ik ben al onzeker en wil gewoon af van mensen die mij nastaren. Ik ben niet dik hoor! Ik ben 1,65 meter lang en weeg 63 kg. Maar die vetbultjes in zij en in buikje irriteren mij. En meiden willen slanke en sterke jongens lijkt het wel tegenwoordig…Maar wie kan mij helpen? Goeie en goedkope lipolyseklinieken / salons? Ik heb al jaren een speciale mailadres: Want ook voor deze info mag je mailen naar: zoekliefde@live.nl. Alvast bedankt lieve mensen, groetjes onzekere jongen.

  • Karin Dekker

    Waar is de liposculptuur het best en waar is de behandeling het goedkoopst?

    Graag reacties!Jongeman schreef:

    >

    > Ik wil komende week ook lipolyse doen. Maar waar is het

    > goedkoopst? Ik ben student, 28 jaar en om aantrekkelijker

    > voor vrouwen te worden moeten taille, buikje en dijen echt ff

    > weg “geprikt” worden. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en

    > baal daarvan. Wie weet een goeie, betrouwbare kliniek?

    > Hoeveel procent van de mensen die behandeld worden heeft er

    > baat bij en hoeft na bijv. 5 jaar niet weer? Want ik wil het

    > in 1 keer doen en niet na 2 of meerdere jaren terug komen. En

    > ik ben al onzeker en wil gewoon af van mensen die mij

    > nastaren. Ik ben niet dik hoor! Ik ben 1,65 meter lang en

    > weeg 63 kg. Maar die vetbultjes in zij en in buikje irriteren

    > mij. En meiden willen slanke en sterke jongens lijkt het wel

    > tegenwoordig…Maar wie kan mij helpen? Goeie en goedkope

    > lipolyseklinieken / salons? Ik heb al jaren een speciale

    > mailadres: Want ook voor deze info mag je mailen naar:

    > zoekliefde@live.nl. Alvast bedankt lieve mensen, groetjes

    > onzekere jongen.

  • Karin

    Hoi!

    Waar heb jij de lipolyse laten doen? Ik las dat je 50 euro moest betalen. Is dit per zone of zo? Wat heb jij laten behandelen en hoe vaak moet je terugkomen? Hoe zijn de resultaten?

    Bedankt alvast voor je reactie!

    Groetjes Karin

  • Nadia

    Hallo,

    Ik ga a.s donderdag voor mijn eerste behandeling.

    Kom ik nu ineens verhalen te lezen over mensen die na de behandeling flauw vielen ect.

    Graag zou ik jou ervaring horen.

    Ben hier namelijk behoorlijk van geschrokken.

    Groetjes Nadia

  • maryliane

    hallo,

    ik had voor de zwangerschap een perfecte figuur lang en slank,supersmalle taile en bredere heupen, maar nu heb ik het weer, maar alleen dat buikje een maag ken ik maar niet wegsporten, ik sport me suf en ik blijf maar afvallen dat het een beetje tegenvalt voor anderen, ik zie dat iedereen schrikt van hoe ik behoorlijk ben afgevallen, maar mijn buikje blijft, en het is zo gekmakend, ik ben echt totaal klaar met 1,5 jaar lang elk avond halfuur buik treinen en nog steeds geen enkele cm kwijt, aan 5 dagen per week naar sportschool en geen cm kwijt.

    daarom besloot ik om hiermee te stoppen en beginnen met lipolyse behandelingen, maar zo te lezen is het behoorlijk pijnlijk en het levert geen resultaten op.

    maar zijn er ook mensen die all klaar zijn met de behandelingen en echt resultaden van hebben gehad?

    want de meest mensen hier in deze gesprek zijn nog niet eens over de hele behandelingen heen.

    dus voor die mensen zeg ik alleen maar,… hou vol, wie mooi wil zijn moet pijn lijden, en volgens informatie hierover zie je resultaten pas na 2 maanden ongv. en voor het gewenst resultaat heb je 4 a 6 behandelingen nodig. dus ik wil graag horen iemand die de hele kuur heeft afgemaakt en wat de resultaten zijn.

  • dessy

    hallo

    ik lees vaak dat er plaatsen zijn waar je voor €50,- een behandeling kunt laten uitvoeren, maar waar?????

    groeten dessy

  • angel

    Ongeveer half jr geleden heb ik lipolyse gedaan in een Utrechtse kliniek (dr. Bartels) mn buik en 1 heup. Het verschil tussen mn heupen was na 3.5 wk duidelijk te zien en nog trouwens. Ben zeker 2,5 cm kwijt. Dus ik zou zeggen doen.

  • Bianca

    Hoi,

    hebben jullie het hier over lipostabil injecties of is dit een iets andere vorm ?

    zou iemand mij een adres van een sallon kunnen geven waar ze dit doen aan een schappelijke prijs.

    Groetjes Bianca

  • Marloes

    Mijn ervaringen met injectie lipolyse zijn goed! Ik was zón 3.5 centimeter kwijt na twee weken.

  • phet

    Ik ben er nog steeds zeer tevreden over.

    Mijn onderkin en mijn wangen heb ik laten behandelen.

    Het resultaat is echt geweldig, mijn hele onderkin is weg (

    en gelift)en mijn hamsterwangen zijn veel minder. Je hebt enkele dagen een dik

    opgezwollen gezicht. Vooral na de 2e behandeling zie je het goede

    resultaat.

    Betaal niet teveel! De flesjes met de vloeistof die gebruikt worden kosten

    maar enkele euro's!

    Veel behandelaars laten je 150 -200 euro voor en behandeling betalen.

    Ik heb zelf 20 euro voor 1 zône gebruikt.