lipolyse

  • petra

    wie heeft er ervaring met lipolyse injectie's ik wil bij instituut de salon in amsterdam

    dit laten uitvoeren, zij doen eventueel 3 gebieden tegelijk.

    En ze zijn heel goedkoop 50 euro per gebied. ik ben erg benieuwd naar het effect

    wie heeft dit laten en kent eventueel dit berdiif.

  • Paula

    Hoi Petra,

    Als je via de zoekoptie op dit prikbord naar “lipolyse” zoekt kom je een aantal berichten tegen. Het bedrijf dat je noemt ken ik niet.

    Groetjes,

    Paula

  • LindaK

    ik ga in augustus die afspraak staat inmiddels, ik laat mijn onderkin doen in mijn geval geeft het na 1 a 2 keer een behandeling resultaat zegt de arts omdat ik maar heel weinig vet heb zitten in mijn onderkin.. maar ze vertelde dat het soms 6 behandelingen kan duren.

    Ik moet het ook even afwachten … dus pas over een paar maanden kan ik het je vertellen.

    grt Linda

  • petra

    Volgens mij bestaan er verschillen in de hoeveelheid vloeistof die er in gespoten word, omdat er ook nogal veel prijs verschil zit tussen de een en ander,

    Ik betaal 50 euro per behandeld gebied, en moet verschillend de keren terug komen

    Ook schijnt er weinig zwelling te zijn, volgens de salon.

    Maar goed ik ga morgen en laat het wel weten hoe het bevalt, ik laat voor de zeker

    heid miin boven armen en heupen doen dan is het geen ramp als de boel wel opzwelt. Mijn onderkin laat ik pas doen als ik weet hoe of wat.

  • Sillie

    Hai, ik heb ook lipolyse laten doen, pas 1 x, moet nog 2 of 3 x. Vond het de volgende dag wel heel heftig. Ik kreeg een reactie, werd helemaal duizelig en viel flauw. Heb de pc gemaild en dat kon gebeuren zei hij, ik had het alleen liever eerder geweten, want ik schrok me rot. We hebben ook veel spuitjes gehad, die prikjes vond ik wel meevallen. prijs was 250,- voor buik en lovehandles. Dus jullie zijn gewaarschuwd!

  • Elle

    Hoi IK wil graag weten of de behandeling van petra effect heeft gehad. Je hebt het bij inst. de salon laten doen toch? Ik ben erg nieuwsgierig omdat ik het miss. ook wil laten doen.

    Laat je het weten? Groetjes!!!!!!!!!!!!!petra schreef:

    >

    > Volgens mij bestaan er verschillen in de hoeveelheid

    > vloeistof die er in gespoten word, omdat er ook nogal veel

    > prijs verschil zit tussen de een en ander,

    > Ik betaal 50 euro per behandeld gebied, en moet verschillend

    > de keren terug komen

    > Ook schijnt er weinig zwelling te zijn, volgens de salon.

    > Maar goed ik ga morgen en laat het wel weten hoe het bevalt,

    > ik laat voor de zeker

    > heid miin boven armen en heupen doen dan is het geen ramp als

    > de boel wel opzwelt. Mijn onderkin laat ik pas doen als ik

    > weet hoe of wat.

  • Louis

    Heeft iemand ook ervaring met liplyse in de onderkin?Elle schreef:

    >

    > Hoi IK wil graag weten of de behandeling van petra effect

    > heeft gehad. Je hebt het bij inst. de salon laten doen toch?

    > Ik ben erg nieuwsgierig omdat ik het miss. ook wil laten doen.

    > Laat je het weten? Groetjes!!!!!!!!!!!!!petra schreef:

    > >

    > > Volgens mij bestaan er verschillen in de hoeveelheid

    > > vloeistof die er in gespoten word, omdat er ook nogal veel

    > > prijs verschil zit tussen de een en ander,

    > > Ik betaal 50 euro per behandeld gebied, en moet verschillend

    > > de keren terug komen

    > > Ook schijnt er weinig zwelling te zijn, volgens de salon.

    > > Maar goed ik ga morgen en laat het wel weten hoe het bevalt,

    > > ik laat voor de zeker

    > > heid miin boven armen en heupen doen dan is het geen ramp als

    > > de boel wel opzwelt. Mijn onderkin laat ik pas doen als ik

    > > weet hoe of wat.

  • lee

    hoi petra,

    Ben reuze benieuwd hoe de lipolyse gegaan is en hoe het resultaat is. Ook zou ik graag willen weten of de kliniek goed is.

    groetjes lee

  • Stef

    Hoi Petra en andere dames, kunnen jullie mij vertellen wat jullie van instituut De Salon vonden? Ik wil daar ook heen.

  • maria

    Hallo,

    Ik will ook graag wat informatie over lipolyse in de instituut de salon willen weten. Hoe effectief is dit?

    Is het 50 Euro per keer or per zone? Op hen site staat vanaf 60Euro per zone, wat betekent zone?

    Wat zijn ook intake kosten?

    Alvast bedankt voor alle informatie,

    Mariape schreef: