lipolyse

  • Naomi

    Hallo iedereen,

    Ik lees dat jullie allemaal benieuwd zijn naar de lipolyse behandeling van instituut de salon. Het is goedkoop en dus erg aanlokkelijk. Ik ben er ook geweest en geloof me het werkt niet. De ene keer spuiten ze met een geel spul en de andere keer weer met iets anders. Ik ben nu ergens anders waar een arts mij behandeld i.t.t. instituut waar een medewerker je de prikjes geeft. Ik ben er drie keer geweest en vind het zonde van het geld en pure oplichting. Mijn advies aan jullie is kijk niet naar de prijs maar ga voor kwaliteit. Slecht bij 3-5 % van de mensen slaat de behandeling niet aan. Als je bij instituut de salon gaat denk je dat je in die groep zit maar dat hoeft dus niet zo te zijn. Doe goeie research op internet en kies een echte kliniek waar je wel goed behandeld wordt.

    Ik heb gister mijn behandeling gehad bij een arts en dan merk je nog meer de instituut gewoon bedonderd.

    Ik hoop dat ik jullie ogen geopend heb over deze instituut. De keus is echter nog steeds aan jullie.

    groetjes,

    Naomi

  • Lisette

    Hoi Naomi

    Artsen of niet, bij mij heeft het geweldig geholpen. En pas deze zomer ben ik voor het eerst blij met mijn lijf en kan ik niet wachten totdat ik in bikini mag (alleen wil het weer nu nog niet zo mee werken) Ik ben erg tevreden over de Salon.

    Mijn zus bestelt het via een kennis en zij spuit het zelf in. De kosten zijn dan nog maar ca. 15 euro per zone. De winst die dus gemaakt wordt door artsen is mega. In Nederland, maar ook in veel andere landen hoef je geen arts te zijn om lipolyse injecties te mogen zetten bij anderen. Mijn zus kiest er voor om het zelf te doen. Mij niet gezien, ik ga liever naar de Salon. De kwalificatie arts staat niet voor altijd meteen ook voor kwaliteit. Jammer dat dat vaak door elkaar gehaald wordt. Ik ben blij met de medewerkers van de insituut de salon.

    Zo…moest me even van het hart. Kom al zo lang graag bij hun, super aardig en staan altijd voor me klaar.

    groetjes Lisette

  • Vez

    Hallo Lisette,

    Leuk om te lezen dat je zulke goede resultaten hebt gekregen bij de behandeling bij de Salon. Ik ben me nog aan het oriënteren maar het klinkt hoopvol. Je bericht maakt me nieuwsgierig… waar kun je de lipolyse injecties bestellen: via het internet? Ik ben namelijk benieuwd wie de leveranciers zijn, dat blijft op het internet goed beschermd, daardoor is het ook niet gemakkelijk te achterhalen wat je ingespoten krijgt en daar ben ik nogal nieuwsgierig naar. Laat je het me weten? Groetjes, Vez

  • Melodie

    Beste allemaal,

    Ook ik heb na lang wikken en wegen een lipolyse behandeling genomen bij instituut de salon in amsterdam.

    Ondanks dat mijn gevoel geen positieve indruk gaf na het intake gesprek ( van maar 5 minuten, heel onproffesioneel dus… ) heb ik toch de volgende dag een afspraak gemaakt. De medewerker vertelde mij dat ze 3 kwartier voor mij had gereserveerd voor de behandling en dat ik zo een 6 tot 8 behandelingen nodig zou hebben.

    Toen ik op mijn afspraak verscheen gingen wij gelijk naar boven en stond ik na 10 minuten buiten. Ik kreeg geen verdovende creme opgesmeerd, werd enkel met alcohol schoongemaakt en de injectienaalden zaten in een suikerblik.

    Na 10 minuten lekgeprikt te zijn, heb ik betaald en werd een nieuwe afspraak ingepland en kon ik weg…

    Wat nou 3 kwartier omdat het mijn eerste keer zou zijn?

    op internet lees ik nu meer “vage ” verhalen minder goede ervaringen van deze salon. De behandeling was pijnlijk maar nog pijnlijker was het daarna. Ik heb de hele dag en nog de volgende dag pijn gehad. Blauwe en gezwollen plekken op mijn buik.

    Nee, voor mij hoeft deze behandeling niet meer….

    Naomi schreef:

    >

    > Hallo iedereen,

    >

    > Ik lees dat jullie allemaal benieuwd zijn naar de lipolyse

    > behandeling van instituut de salon. Het is goedkoop en dus

    > erg aanlokkelijk. Ik ben er ook geweest en geloof me het

    > werkt niet. De ene keer spuiten ze met een geel spul en de

    > andere keer weer met iets anders. Ik ben nu ergens anders

    > waar een arts mij behandeld i.t.t. instituut waar een

    > medewerker je de prikjes geeft. Ik ben er drie keer geweest

    > en vind het zonde van het geld en pure oplichting. Mijn

    > advies aan jullie is kijk niet naar de prijs maar ga voor

    > kwaliteit. Slecht bij 3-5 % van de mensen slaat de

    > behandeling niet aan. Als je bij instituut de salon gaat denk

    > je dat je in die groep zit maar dat hoeft dus niet zo te

    > zijn. Doe goeie research op internet en kies een echte

    > kliniek waar je wel goed behandeld wordt.

    > Ik heb gister mijn behandeling gehad bij een arts en dan merk

    > je nog meer de instituut gewoon bedonderd.

    > Ik hoop dat ik jullie ogen geopend heb over deze instituut.

    > De keus is echter nog steeds aan jullie.

    >

    > groetjes,

    > Naomi

  • Patricia

    Ik denk dat als je het geen kans geeft dat je dan ook niet echt kan oordelen over of het werkt of niet.

    Ik lees heel veel verhalen van mensen die na 1 of 2x afhaken..

    Terwijl bekend is dat je na 6x pas goede resultaten ziet..

    Tja.. dan moet je niet raar opkijken dat je geen verschil zien lijkt me..

    Of mis ik nu iets?