Is er interesse in Plastische chirurgie in Hongarije? Zeer goed en goedkoop

  • napvirag

    Hallo Joke,

    dat is wel fantastisch zeg, 60 kg afvallen, zal je heel wat inspanning gekost hebben.

    Een normale buikwandcorrectie is hier ongeveer rond de 2000 euro, het is per persoon verschillend en ook afhankelijk van de koers van de forint.

    Je kunt me mailen als je een prijslijst wilt en meer info over de kliniek en de chirurg die ik ken, kijk maar op www.droomhuisinhongarije.com

    succes,

    Sandra

  • Patries

    Beste Sandra, ik heb zeker belangstelling! Kun je mij vertellen van een bilvergroting met implantaten daar gaat kosten?

  • napvirag

    Hallo Patries,

    Bilvergroting zal ongeveer 2500 euro kosten, maar daar komen de kosten van de implantaten ook nog bij, daarvan is de prijs sterk afhankelijk welke soort en welke maat. Er is hier nu ook een andere methode en dat is een bilvergroting met eigen weefsel, alleen heb ik daar nog geen prijs van, het resultaat is veel beter.

    Een billift is ongeveer 1600 euro.

    Wil je meer informatie kun je me mailen sivdbijl@gmail.com.Groet,

    Sandra

  • Britt

    Kan je mij ook zeggen wat een prothesewissel kost (borsten)

  • napvirag

    Hallo Britt,

    Ik ga het voor je navragen.

  • napvirag

    Hallo Britt,

    De prijs is ongeveer 2700 euro, min 15%, dus +/- 2300 euro, het is enigszins afhankelijk van de koers van de Hongaarse forint.

    De prijs is inclusief implantaten van de beste kwaliteit, deze chirurg neemt absoluut geen risico met goedkope implantaten.

    Je kunt zijn website bekijken op www.harmonicontrast.com als je afspraken met hem maakt, vermeld dan in elk geval dat je via mij zijn gegevens hebt gekregen dan krijg je 15% korting van de kliniek.

    Je kunt mij altijd mailen voor meer informatie: sivdbijl@gmail.com

    Succes,

    Sandra

  • saide

    Hallo, ik lees je bericht en ben benieuwd of dit naar weer 1 jaar verder te zijn nog steeds concurrerent laag is kwa prijs. En heb je meer info (website, info over arts, etc) heb a.s zaterdag een intakegesprek bij een kliniek in belgie alleen kom nu dus dit tegen. Hoop iets van je te horen

    Gr saide

    Saideee@hotmail.com

  • napvirag

    Hoi Saide,

    Ik heb je een mail gestuurd met informatie.

    Aangezien ik de nieuwe prijzen heb gekregen van de kliniek heb ik wat voorbeeld prijzen genoemd. De prijzen zijn wat lager vanwege de korting en nu één duidelijk prijs, niet meer van - tot, waardoor je precies weet waar je aan toe bent. Dit zijn ook de complete prijzen, het niet een prijs waar nog van alles bij komt, gewoon duidelijk.

    Succes zaterdag!

    Groet,

    Sandra

  • pg van es

    goedenavond kunt u mij vertellen wat liposuctie per zone kost?

    vriendelijke groet pg van es

  • napvirag

    Hallo,

    De eerste zone 600 euro (aan beide zijden) als er tegelijk een 2 zone gebeurt is het samen 900 euro, tegelijk 3 zones 1000 euro, 4 zones 1300 en 5 zones 1500 euro.

    Groet,

    Sandra (sivdbijl@gmail.com)