Is er interesse in Plastische chirurgie in Hongarije? Zeer goed en goedkoop

  • pg van es

    Weet u ook hoe ik in contact met de kliniek kan komen ?

    vriendelijke groet Piet van Es

  • napvirag

    Het is de Da Vinci kliniek in Pécs; Da Vinci kliniek de website van de chirurg die wij kennen is: Dr. Shahram Sajjadi.

    Het is wel verstandig om te vermelden dat u via mij aan het adres bent gekomen, anders liggen de prijzen hoger. U kunt uiteraard ook met mij contact opnemen, het email adres staat al meerdere keren vermeld is de verschillende reacties.

    Groet,

    Sandra

  • louise

    ik heb in tressen in rimpel behandeling gezicht plstischechirurgie komplete behandeling wat kost dat en wat kost het een wonnig of kamer huuren

  • napvirag

    Hallo Louise,

    Ik weet niet welke rimpelbehandeling je bedoelt, maar zou je uitsluitend een Botox behandeling willen dan is hier waarschijnlijk de zelfde prijs, namelijk 300 euro voor je gehele gezicht en na een maand of 6 moet het weer opnieuw gedaan worden. Lippenvulling en rimpelvermindering is 240 euro, ook voor de filler geldt dat dat na een jaar weer opnieuw gedaan moet worden. Deze kliniek gebruikt geen permanente fillers, omdat daar te veel risico's aan zitten.

    Een MACS facelift is 2150 euro en een SMAS facelift is 2700 euro.

    Groet,

    Sandra

  • patricia_pedro@live.nl

    hoi ik beb heel erg geintreeseerd ik wil graag me billen vegroten kan je aub iets laten weten wil gekijk komen als het kan voor augustus please laat iets van je horen

    groetjes ticha.

  • napvirag

    Hallo Ticha,

    Er zijn verschillende manieren om je billen te laten vergroten, injecteren met PMMA, niet oplosbaar, eigenlijk kleine stukje glas met een laagje eromheen, dat wordt NIET gebruikt door deze kliniek en arts, er zijn risico's dat de stof zich gaat verplaatsen door het lichaam en oa op de organen terecht komt.

    De andere 2 methodes worden wel toegepast, het opvullen met eigen weefsel (vet), je krijgt een beetje liposuctie en met dat vet worden je billen ingespoten, dan krijg je een prachtig resultaat. Het nadeel is dat je lichaam een deel van dit vet weer afbreekt, dus na een tijd zou je het opnieuw moeten laten doen, als je wilt. Deze methode kost 1000 euro.

    De andere manier is implantaten, waarbij uitsluitend de beste implantaten (Allergan Implants) gebruikt worden om zo veel mogelijk risico's uit te sluiten, dit zal je ongeveer 3500 euro, ik moet dat navragen.

    Je kunt in elk geval 1 week niet zitten en 3 weken niet op je buik slapen, je verblijf in Hongarije wordt ook minimaal 2 weken aangeraden.

    Je kunt me altijd mailen op sivdbijl@gmail.com

    Succes,

    Sandra

  • Cj

    Beste Sandra,

    Al een tijd ben ik geïnteresseerd in een neusoperatie. Zes jaar geleden heb ik een neusbrug en neusschot correctie in NL gehad nadat ik mijn neus had gebroken. Ik ben niet tevreden over het resultaat en zou graag mijn neusbrug en neustip willen aanpassen.

    Heeft u misschien een idee wat de kosten zijn, hoe lang het verblijf in Hongarije nodig is en meer informatie mbt het consult en de nazorg.

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    C. de Jong

  • napvirag

    Beste C. de Jong,

    Het is voor mij erg moeilijk om op zo'n specifieke situatie een reactie te geven, ik ben immers niet de plastisch chirurg zelf, slechts een “hulpje” oid.

    Ik raad u aan contact op te nemen met de chirurg zelf zijn mail adres is te vinden op zijn site harmonicontrast.com, daar staan trouwens ook voor en na foto's van een neuscorrectie, wel wat anders dan die van u, maar dat is wellicht goed om te zien. Mail met hem wat foto's erbij zou kunnen helpen om hem een beter oordeel te laten geven.

    Een neuscorrectie kost 2050 euro, maar kan niet beoordelen of dat in uw geval van toepassing is.

    Hopelijk lukt het en u kunt uiteraard nog met mij mailen op sivdbijl@gmail.com.

    Succes,

    Sandra

  • Ronald

    Een operatie in het buitenland kan veel goedkoper zijn dan in Nederland. Ga wel goed na of u met een zeer betrouwbare plastisch chirurg te maken heeft. Ook in Nederland zijn topchirurgen werkzaam en de prijzen vallen over het algemeen zeer mee, bijv in vergelijking met Amerika. Klinieken, informatie en ervaringen vind u op Plastische Chirurgie Wijzer : http://www.plastische-chirurgie-wijzer.nl

  • jan pierik

    hallo, ik ben geïnteresseerd in een gezichtsbehandeling. gr jan.