ervaringen liquid facelift

  • bloem

    Hallo Jorn/

    Bedankt voor je reactie

    ik heb aquamid, 6 jaar geleden laten injecteren in de Velthuiskliniek, teveel waarde gehecht aan hun mooie verhalen…

    Het zit in de wangen en in de neuslipplooi, daar zie je het zitten, in de wangen merk of zie ik niets meer van.

    gr Marjo

  • toscanini

    Beste Jorn,

    HyaCorp hyaluronzuur is dit een combinatie met andere vulmiddelen of echt alleen mar een hyaluronzuur wat dan zoals je zegt zonde zou zijn

    i.v.m. de kosten. Buiten de hogere kosten is het wel een goed middel voor de liquid facelift?

    Kwam dit tegen op een andere website.

    Alvast bedankt voor je reactie.

    Met vriendelijek groet,

    Tosca

  • phet

    Is sculptra ook niet een heel goed middel hiervoor.

    Het blijft toch langer zichtbaar dan de meeste andere tijdelijke fillers (tot 2 jaar)

    Hiervan heb ik mooie voorbeelden gezien in het blad Beauty-plus.

  • mar

    Hoi,

    ik ben zelf ook lang op zoek geweest naar een kliniek voor een liquid faclift.

    Ik ben bij meerdere artsen op consult geweest en heb mij uiteindelijk laten behandelen bij kliniek dokter Frodo Gaymans en ben echt super tevreden met het resultaat.

    Het volume blijft bij de liquid facelift met restylane ook meer dan twee jaar zitten.

  • Jorn

    HyaCorp is een hyaluronzuur van Dalton Medical (in Nederland is het de distributeur) volgens mij. Wij werken met het gamma van Juvederm, Restylane en Radiesse. Dit is wereldwijd de top 3 in fillers. Iets duurder, maar ook meer bewezen en al jarenlang goed onderzocht.

    Je kunt met elke filler een liquid facelift uitvoeren. Wij kiezen veelal voor een combinatie van producten. Sculptra gebruiken wij niet. Hier gebruiken wij Radiesse voor. Is veiliger en blijft even lang zitten bij een goede aanpak. Let er wel op dat je jaarlijks terug moet keren voor een mooi resultaat. Echter, jaarlijks zul je minder materiaal nodig hebben.

    Gr. Jorn

  • Lisa

    Hoi Mar,

    Dus jij hebt restylane in je wangen laten zetten bij dr. Frodo? Waren jouw wangen ook verslapt? Zoek ook naar een oplossing, ben 15 kg kwijt en mijn gezicht is verslapt, zie er ineens ouder uit en voel me er erg rot onder!

    Fijn om jouw goede resultaat te lezen. Als je meer wilt laten weten hierover, dan graag! Vraag me bijv. af of restylane wel veilig is, wat de kosten zijn en hoe lang het blijft zitten.

    Groetjes Lisa

  • mic

    ikben laatst voor een consult geweest bij een kliniek voor een liquid facelit. De arts zag er helaas zo onnatuurlijk uit (injectables) dat i voorgoed van deze oplossing genezen ben. Doe mij maar een gewone facelift. uiteindelijk veel goedkoper (liquid moet ieder jaar opnieuw a rison van 1900 euro per keer

  • simoontje

    waar was dit dan ?en welke arts

  • Moontje

    Heb helaas geen goede ervaring. Pas gedurende behandeling werd gezegd dat er steeds meer nodig was. Uiteindelijk 2000 euro. Had ik beter meteen een MACS-lift kunnen laten doen. Voor- en na foto's zijn volgens mij allemaal meteen na het spuiten gemaakt. Bij mij zag je een week later al bijna niets meer. De kliniek heeft zich nog wel ingespannen waardoor ik model kon zijn bij een leersessie voor artsen. Maar ook dat heeft nauwelijks iets gedaan. Radiesse zelf aangeschreven, maar die schuiven alles op de plastisch chirurg. Kortom, kost meer geld dan bij aanvang verteld en geen garantie dat het resultaat heeft. Ben daarom zelf benieuwd naar ervaringen met lipofilling

  • phet

    Ik heb inmiddels sculptra in mijn gezicht laten inspuiten.

    Het waren 2 behandelingen van elk 1 flacon sculptra, van 1 flacon

    werden 7 spuiten gemaakt van elk 1 ml.

    Er zaten enkele maanden tussen de 2 behandelingen en het resultaat

    is zeer goed en ik ben heel tevreden.

    Nog nooit heb ik zo veel complimenten gekregen dat ik er goed uit zie.