ervaringen liquid facelift

  • Moontje

    Hoi Phet, kan je aangeven wat de kosten waren en waar behandeling plaatsvond? Het klinkt goed!

  • phet

    Ik heb het in België laten doen bij Nutriest in Hasselt.

    Kijk maar eens op de website (www.nutriest.be) van haar en vergelijk.

    Toevallig ben ik er afgelopen maandag met mijn partner geweest voor een botoxbehandeling,

    er hing een briefje waarop stond dat er een wachttijd van 7 à 8 weken was.

  • Moontje

    Dank je wel Phet. Ziet er goed uit en eindelijk eens een keer redelijke prijzen.

  • liesbeth

    Beste Phet,

    Wat zijn de kosten in Hasselt voor een liquid facelift.

    Ik heb in hasselt bij de level4 kliniek een ooglidcorrectie laten doen.

    Ben vandaag in Nederland bij een plastisch chirurg geweest en de kosten voor een liquid facelift zijn 2200 euro.

    Dit vind ik erg duur.

    Groetjes,

    Liesbeth

  • phet

    Hoi Liesbeth,

    Ik heb ook een aantal jaren gelden bij level4 een ooglidcorrectie laten doen(onder en boven)

    Dit had ik eigenlijk jaren eerder moeten laten doen.

    Ik heb mijn wangen laten inspuiten met sculptra in 2 behandelingen.

    Het resultaat is gewoon geweldig.

    De kosten zij natuurlijk verschillend per persoon. Bij mij zijn 2 hele flacons gebruikt (ik geloof dat

    1 flacon 380 euro was).

    Groetjes,

    Phet

  • marloes

    Ben laatst behandelt door dokter frodo met juvederm voor mijn jukbeen, slapen en wangen.

    Ik kreeg de garantie dat het resultaat goed zou zijn en dat ik niet meer zou hoeven bij te betalen als ik meer volume nodig had.

    Uiteindelijk heb ik €1500 euro betaald voor de totale behandeling.

    Ik ben zeer tevreden met het resultaat en kan het echt iedereen aanraden!

    dit is de site: Liquid facelift

    groeten

    Marloes

  • marloes

    "dit is de site: Liquid facelift "

    =

    dit is de site: Liquid facelift

  • e.j.m.bruinsma

    Ik heb een liquid facelift gehad in de Elzenkliniek in Naarden-Vesting.

    Bij mij is ook de kaaklijn meegenomen, en de totaalprijs was 2700 euro.

    Ze hebben twee keer zonder verdere kosten bijgespoten, en het resultaat is heel mooi nu.

    Peter Driessen uit Almere schijnt ook goed te zijn.

  • linda

    Ik ben recent behandeld met hyacorp. Zat in een zwart doosje heb ik gezien. Vooral vulling gekregen op wangen en bij mijn slapen. Zeer mooi resultaat al zeg ik het zelf. Ben uiterst tevreden en zou het zo weer doen. Moet elk jaar terugkomen om het bij te houden maar dat is geen probleem. De behandeling zelf was voor mij goed te betalen; iets van €800,- euro en er is behoorlijk wat gebruikt (denk zo'n 7ml totaal!). Bij vervolg behandelingen heb je steeds minder nodig zegt men.

  • eefje

    als je problemen krijgt met 7 ml dan heb je wel echt een probleem zou dit nooit riskeren ik denk dat als je dit jaren blijft doen je weefsel van binnen aangetast wordt maar ja dat is meestal na een paar jaar duidelijk