spijt onderooglidcorrectie..............?

  • Kimmeken_

    Dag iedereen,

    Ik ben een meisje van 20 jaar en op 6 juli ga ik een ooglidcorrectie laten uitvoeren..

    Ik ben opgegroeid met enorme wallen -zeg maar zakken- onder mijn ogen,

    en ik heb hier al veel commentaar op gekregen :(

    Ik heb echt heeeel veel schrik hiervoor..

    Ik ben bang dat mijn onderste oogleden na de operatie gaan afhangen ofzo..

    De operatie wordt gedaan door Dr. Van Canneyt,

    heeft er zich al iemand laten opereren door deze pc?

    Groetjes Kim

  • Chantal

    Anonymous

    Hallo allemaal, Zie het even niet meer zitten. Laatste week nauwelijks verbetering. Eerst wilde ik het nog wel postitief zien, maar weet het inmiddels echt niet meer. Ene oog blijft anders dan andere. Veel vochtwallen, tenminste ik hoop dat die verdikkingen vocht zijn……Voel me niet eens meer zeker op straat. Rechts lijkt veel harder aan gewerkt te zijn. Oog blijft daar kleiner. Vraag me af wanneer en of het nog goedkomen zal. Liever met wallen en gelijke ogen, dan zo! Ogen zijn ook best nog pijnlijk….. Wie van jullie……..wil mij alsjeblieft het hele verhaal schrijven,:hoe jullie herstelproces is verlopen. Maak me heel veel zorgen. Ik snap dat het niet bij iedereen hetzelfde verloopt. Maar dachten jullie ook dat de ogen niet hetzelfde waren, etc. Hadden jullie ook lang last van vreemde verdikkingen…..??? Hoop op een berichtje van één van jullie. Moet maandag weer werken en zie er behoorlijk tegen op. groetjes Maja

  • Chantal

    Goedendag mag ik vragen welke arts? Want dat lees ik hier niet.bij mij hetzelfde en is nu 12 dagen geleden.mijn onderogen gedaan en mijn linkeroog is veel groter en mijn ooglid draaid naar buiten en mijn andere oog is kleiner.ook meer zwelling aan het ene oog en de dokter zegt.geef het de tijd.geen vertrouwen meer in ivm dat er veel fout gegaan is helaas.kan alleen nu nog maar afwachten maar mijn gevoel zegt dat er weer iets moet gebeuren