penisvergroting

  • robet

    Hallo mannen,

    Ik zit erover na te denken om mijn penis te vergroten, indien mogelijk dikker en langer maken. Wie heeft informatie hierover?

    Gr, Robet

  • M

    hallo Robet, volgens mij kan je het beste gaan googlen en in Nederland is staat dit nog in de kinderschoenen, kijk eens op de Amerikaanse sites, volgens mij is daar zeker wel een markt voor.

    Succes ermee en laat je nog eens weten hoe het is afgelopen en of je er blij mee bent.

    XX M.

  • Saskia

    Daar heb ik ooit een documentaire over gezien. Je reinste horror zo,n operatie .

    Je hebt nooit meer een gezonde piemel.

  • loes

    Robert,

    Ik heb wel wat info voor je..ik weet niet of je er iets aan hebt maar je weet nooi

    Mail me maar

    Loesrobet schreef:

    >

    > Hallo mannen,

    >

    > Ik zit erover na te denken om mijn penis te vergroten, indien

    > mogelijk dikker en langer maken. Wie heeft informatie hierover?

    >

    > Gr, Robet

  • bernadet

    Als iemand echt van je houdt, dan is de dikte of de grote van een penis echt niet belangrijk hoor. Laat je niet gek maken.

  • Diana J

    Zeker weten, als ze jou al een spetter vindt, maakt het echt niet uit!!

    wens je heel veel geluk in je leven!

    lieve groet Diana

  • bernadet

    Mannelijkheid zit in hoe je bent. Ik als vrouw van de wereld ( jammer dat er geen knipoog smiletje bij zit) zou het totaal onbelangrijk vinden. Ik vind een man waar je op kunt bouwen, die zijn hart op de goede plek heeft, persoonlijk het allerbelangrijkste. Ik weet zeker dat het gros van de vrouwen zo denkt.

  • loes

    Wie weet doet hij het wel voor zichzelf? Dat doen we toch allemaal hier? Ik heb mijn oogleden laten doen, voor mijzelf en niet voor mijn man. Volgens mij is verdikking en verlening wel mogelijk in nederland. Ik heb er op een ander forum over gelezen. Maar de info wil ik wel graag met topicstarter delen…wat hij ermee doet is zijn zaak.

  • Saskia

    ;) ;-)

  • Mae.

    k vind die antwoorden een beetje raar hier!

    misschien vindt hij het zelf gewoon mooier?

    en als hij geen relatie heeft, dan is t dus ook niet relevant of iemand wel of niet van m houdt en door de lengte heen kan kijken.

    je hbt helemaal geen relatie nodig om sex te hebben!

    t klopt dan wel dat groter niet altijd beter is,

    maar iets van 7cm gaat dr nog niet eens in!

    in dat geval snap ik t heus wel.

    anyway

    k weet dat t bij de parkkliniek in rotterdam in ieder geval mogelijk is,

    de verdikking dan, verlenging weet ik niet.