penisvergroting

  • bernadet

    Je hebt wel gelijk. Sorry. Ik wilde zeggen dat niemand iets moeten laten aanpraten door een ander. Je moet het zelf echt willen.

  • Od

    Beste Robet,

    Ik sta versteld van de hevige reacties.

    Als vrouwen hun borsten of lippen laten vergroten of verkleinen dan springt iedereen recht om te zeggen dat zij toch doen wat zij zelf willen; en dat ze het voor hun eigen doen en niet voor hun partner.

    Dus als jij vindt dat je een grotere penis wil begrijp ik dat je naar goede vertrouwelijke informatie zoekt.

    En eerlijk is eerlijk, een te kleine penis daar kan je het moeilijk mee hebben.

    In ieder geval hoop ik dat je goed geholpen wordt. Het zit duidelijk in de taboesfeer.

    In hoop dat je goede informatie ontvangt.

  • margarita

    @ Od. Groot gelijk, ik denk dat er een revolutie zou ontstaan op dit forum als er een paar mannen zouden zeggen dat hun echtgenoot, vriend etc ze even mooi vinden met of zonder facelift, rimpels, platte borsten. en hen toch niet verlaat.Om nog maar niet te spreken van de schaamlip verkleining die tegenwoordig standaard blijkt te zijn

    Wat een kinderachtige reacties.

    en robet Hoop dat je goede info vind. Eindelijk eens iemand die dit onderwerp uit de taboesfeer haalt. Want eerlijk is eerlijk, ondanks alles, size does matter. Al is het maar een beetje.

  • John

    Mannen staan erom bekend dat ze snel een minderwaardigheidscomplex kunnen krijgen, omdat hun penis volgens hun niet de juiste lengte bezit. Veel mensen denken dat een grote penis geliefder is dan een kleinere penis. Dit is absoluut niet waar. Veel vrouwen vinden een grote penis erg ongemakkelijk aangezien de penis tijdens de sex tegen de baarmoederwand kan gaan drukken waardoor de vrouw de sex als onprettig gaat ervaren.

    De gemiddelde penislengte ligt tussen de 15 en 17 centimeter. De gemiddelde dikte van de penis tussen de 8 en 10 centimeter, afhankelijk van de staat van de penis (slap of erectie).

    Uiteraard zijn er tal van mogelijkheden om de lengte van je penis te vergroten. Hiervoor zijn speciale penis supplementen en penispompen die het mogelijk maken je penis te verlengen. Lees ten alle tijden goed de handleiding door indien je gebruik maakt van penis verlengende middelen.

  • Lars

    In mijn geval leidde dit tot erectiestoornissen. Daarom zou ik voorzichtig zijn met dergelijke experimenten. Wat bevalt je niet aan jouw situatie? Ik vind dat je van jezelf moet houden.

  • Eldert

    Nou, als je medische procedures ondergaat, moet je begrijpen dat er ook contra-indicaties zijn. En hoewel ze allemaal zijn onderzocht, zal niemand je van tevoren 100% garanties geven. Daarom raad ik aan om een arts te raadplegen. Bijvoorbeeld, toen ik Vidalista 40mg Kopen kocht, heb ik dat ook gedaan. Gewoon omdat het gemakkelijker is. En hij heeft me die website aangeraden. Hij zei dat al zijn patiënten daar kopen. Ik vertrouw hem en het is gewoon erg handig.

  • marg

    Ho avuto l'esperienza che dopo l'ingrandimento ho dovuto usare Kamagra nl o qualcosa di simile, perché il mio pene non era eratto. Penso che gli uomini capiranno quanto sia terribile questa sensazione. soprattutto quando ciò accade nel momento più importante, mi vergogno molto ((

    Ma mia moglie è venuta con me dal dottore e mi ha aiutato.

  • wolfswen58

    Liebe machen ist etwas, das zum normalen Prozess des menschlichen Lebens gehört. Allerdings behindern Technologie, ein hypergeschäftiges Leben, soziale Medien und viele andere Faktoren den Charme des Liebeslebens des Einzelnen. Es ist ein göttliches Erlebnis, wenn Ihre Partnerin mit Ihnen im Bett zufrieden ist. Ihre Zufriedenheit verleiht Ihnen neue Flügel und das Selbstvertrauen, jedes Mal Ihr Bestes zu geben. Im Gegenteil, die Ineffizienz, Ihren Partner aufgrund der schlechten Erektionsqualität zufrieden zu stellen, wird Sie schuldig machen und Ihr Selbstvertrauen verringern und eine gesunde Beziehung zu Ihrem Partner verhindern, was Ihre Beziehung gefährdet. Mit der fortschreitenden Entwicklung in der Wissenschaft besteht das größte Problem, das Sie und Ihren Partner verfolgt, darin, dass es nur eine Pille entfernt eine Lösung gibt! Kamagra kaufen – eine blaue Pille, die Ihnen allen einen Schwung in Ihr Leben gibt.

  • wolfswen58

    Es ist bekannt, dass Alkoholkonsum die sexuelle Gesamtleistung beeinflusst, und es ist daher nicht verwunderlich, dass die Leute überrascht sind, wenn sie gleichzeitig mit der Einnahme von Kamagra trinken können. Es ist jedoch sehr wichtig zu beachten, dass das Mischen von Alkohol mit dem Medikament instabil sein und negative Auswirkungen auf Ihre Fitness haben kann. Kamagra Kuafen

  • bradland

    Vivi una vita intima soddisfacente con Cenforce-D 100 mg in Italia! Questa potente combinazione di sildenafil e dapoxetina offre una soluzione completa per la disfunzione erettile e l'eiaculazione precoce. Con Cenforce-D 100 mg, goditi il massimo piacere e controlla la tua performance sessuale. Ordina oggi e sperimenta una nuova era di soddisfazione con Cenforce-D 100 mg, la scelta preferita in Italia per chi cerca il massimo nel proprio benessere intimo.