houdbaarheid Botox Botoxcenter antwerpen

  • marian

    Ik ben een botox liefhebber en al het één en ander uitgeprobeerd.

    geregeld ga ik naar de Botoxcenter in Antwerpen maar de laatste jaar lijkt het , NEE is het zo.. dat de botox steeds korter blijft zitten.

    herkennen mensen dit ?

    Ik doe er nog maar 3 maanden mee.

    ik hoor graag andere ervaringen van deze kliniek

    grietjes Marian

  • luigina

    Ik heb daar wel meer klachten over gehoord en het is ook altijd nog zo, naarmate je het langer gebruikt moet het ook langer meegaan, omdat je spieren langer en dunner worden.

    Ik weet niet waar je woont, maar in Amsterdam, de prins hendrik kliniek kost het ook 100 euro en daar heb ik zelf gezien dat ze de correcte dosering gebruiken.

  • Katrien

    Iedereen was tijdje geleden super enthousiast van het Botoxcenter, maar ik vond ze zeker niet beter dan bij Karavani. Ik ben terug naar dokter Karavani aan het gaan, mijn botox zit nu al 10 weken muurvast en da's beter dan ooit ! Het personeel is ook wel goed op de hoogte, dus dat geeft me extra goed gevoel.

    groetjes

    Katrien

  • LindaK

    ja dat is ook mijn ervaring, ik heb gebeld en gezegd dat ik niet tevreden was

    ik mocht terugkomen maar gezien de reisafstand en de kosten heb ik dit niet gedaan, overigens waren we met zijn viertjes en bij niemand van de vier heeft het langer dan 3 maanden gezeten

    Ik ga er niet meer naar terug , ik ben van plan om naar het Prins Hendrick kliniek te gaan in Amsterdam

    Grt Linda

  • greet

    de 1e tweekeer dat ik naar het botoxcenter ging was ik echt tevreden .

    maar de laatste keer vond ik het snel uitgewerkt.

    ik ga nu in rotterdam bij dr van eyk centre esthetique daar betaal ik 175 euro maar tot op heden ben ik erg tevreden.

    groetjes greet

  • marian

    Oke bedankt mensen!! , dit zegt voor mij genoeg dat de Botoxcenter de laatste tijd zit te rommelen.

    ik ga inderdaad eens kijken bij een andere.

  • luigina

    Ik ben in pr hendrik kliniek geweest en een maandje verder, zit heel goed!!!!!

    Als er mensen zijn die voor hun wanglijnen gaan, laat t dan niet in je wangen spuiten want t lachen vergaat je voor drie maanden, ik ben er inmiddels achter dat dat of vlak naast de mond behoort gespoten te worden of op je kaaklijn.

    lekker he.(dit was niet in de hendrik kliniek)

  • Kato

    Hoi Luigina,

    Heb je het nu over botox? Wordt dat in de wanglijnen gespoten? Ik heb begrepen dat je daar beter fillers voor kunt gebruiken.

    Pas hoorde ik van iemand die botox rond de mond had laten spuiten maar dat geen succes vond. Een hele tijd kon ze niet normaal drinken, en al helemaal niet uit een rietje als ze dat had gewild.

    Om op het onderwerp terug te komen; ik ben 1x in Antwerpen geweest, destijds dezelfde dag als LindaK volgens mij. Van de mensen die op die dag waren geweest was niemand uiteindelijk tevreden voor zover ik heb gehoord. Na een week of 8 was het resultaat al veel minder zichtbaar. Heel teleurstellend.

    Over Bogar ben ik wel tevreden.

  • luigina

    Ja ik heb t over botox en het klopt dat je dat beter niet in je wangen kunt laten spuiten dus.

    Wang lijntjes zijn expressie lijnen die met botox kunnen worden weggenomen, maar moet je wel bij een arts gaan die daar verstand van heeft, volgende keer mag alleen Leonie van t lasercentrum dat bij mij doen.

    De arts die het nu bij mij heeft gedaan heeft het helemaal verkeerd gedaan.

    Injectables helpen daar niet , je blijft dan je expressie houden en vullen is alleen maar zonde van je portemonnee.Veel gerenommeerde artsen die niet alleen voor t geld gaan doen het ook niet meer, alleen nasale plooien etc, maar geen expressielijnen.

    Allen in combi met botox das weer en ander verhaal.

    Ik heb me een beetje laten overrompelen door die arts, want ik weet zelf ook wel dat je daar niet moet spuiten, maar het zat erin voor ik het wist en ik dacht nog, wat doet ie nou dat gaat niet goed.

    Maar goed, ik zal blij zijn als we 2 maanden verder zijn.

  • Kato

    Goh wat vervelend voor je, lijkt me echt niet prettig. Goed dat je hier waarschuwt. Gelukkig in dit geval dat botox niet permanent is.