houdbaarheid Botox Botoxcenter antwerpen

  • loes

    Ik ben zelf 2 keer naar Antwerpen geweest en betaal voor 3 zones 350.00 euro.

    Bij mij was het de eerst keer idd mooier als de eerste keer, want toen had dr. Marques de spuitjes zo gezet dat ze de wenkbrauwen liften.

    De tweede keer deed hij minder zijn best en je zag het aan het resultaat.

    Wie heeft ervaring met danielle gabriels?

    Waar krijg je nou de beste resultaten voor een leuke prijs?

    Trouwens ik woon in nederlands limburg, en ik vraag me af of hier in de buurt helemaal niks is?

  • loes

    Corrigeer ik heb 297.00 euro betaald voor 3 zones.

  • lut

    Hallo, Ik heb al gemerkt dat er veel mensen van Nederland op dit forum zitten, en geregeld namen van klinieken doorgeven waar zij goed bij gevaren hebben en aan een goedkope prijs. Helaas is dat allemaal veel te ver voor mij, omdat ik in Brugge in België woon.

    Ik ga nu voor de eerste maal om botox naar het botoxcenter in Antwerpen, maar ook dat is al redelijk ver voor mij. Weet er iemand soms nog adressen, meer in de omgeving, van waar ik woon, of toch dichterbij dan Antwerpen? En ook aan betaalbare prijzen, zoals het botoxcenter? En zijn jullie er ook tevreden van?

    Alvast bedankt: Lut

  • marianne

    hoi hoi.

    je zou er juist steeds langer mee moeten doen, daar de spieren worden lam gelegd.

    Op den duur is het nog maar twee keer per jaar nodig daar je niet meer fronst blijven de rimpels ook langer weg.

    Er zijn artsen die de botox vermengen met water, hierdoor houdt het minder lang.

    Ik ben gisteren naar dr biermans geweest van de bodyclinic, als een van de beste uit de bus gekomen bij de conumenten bond, wel duur, fronsrimpeltje en kraaiepootjes ogen 400 euro, ik ben benieuwd, super aardig, beantwoord al je vragen, neemt alle tijd en geeft een eerlijke mening, wat wel en niet nodig is.

    groet marianne

  • marianne

    hoi greet.

    Wat kost de botox daar voor de fronsrimpel en de kraaiepootjes.

    ben je tevreden hoelang houdt het?

    groet marianne

  • marianne

    hoi luigina.

    Wat kost de botox daar voor de fronsrimpel en de kraaiepootjes rond de ogen?

    Hoelang houdt het bij jou?

    Groet marianne.

  • marianne

    wie heeft er goede ervaring met botox, voor een redelijke prijs, welke kliniek raadt je me aan.

    M.

  • lucia

    Hoi Marianne,

    Ik ben een maand geleden in Den Bosch geweest bij de clinique.

    Ik ben behandeld door Floor Claus.

    Ik ben hierover zeer tevreden en het was niet al te duur.

    Groet,

    Luciamarianne schreef:

    >

    > wie heeft er goede ervaring met botox, voor een redelijke

    > prijs, welke kliniek raadt je me aan.

    >

    > M.

  • marianne

    hoi lucia.

    mag ik je vragen wat het koste en waar heb je botox laten zetten?

    Ik was voor de fronsrimpel excl het verdere vorhoofd wel de kaaiepootjes bij mijn ogen 395 kwijt.

    graag hoor ik van je.

    groet marianne

  • Lucia

    Hoi Marianne,

    Ik heb het laten doen bij botoxcenter Antwerpen, en ik heb voor 3 zones, voorhoofd, fronsrimpel en kraaiepootjes 299 euro in totaal betaald.

    Ben ook een keer in den bosch geweest en dit koste meen ik, weet niet meer zeker 350 euro totaal.

    Ze hebben beiden een site waar je kunt kijken.

    Waar ben jij geweest, en ben je tevreden over het resultaat?

    groetjes,

    Luciamarianne schreef:

    >

    > hoi lucia.

    >

    > mag ik je vragen wat het koste en waar heb je botox laten

    > zetten?

    > Ik was voor de fronsrimpel excl het verdere vorhoofd wel de

    > kaaiepootjes bij mijn ogen 395 kwijt.

    > graag hoor ik van je.

    >

    > groet marianne