neuscorrecties

  • ir

    Hoi Sam,

    Heb net gereageerd op je berichtje. Maar… ik zie dat het bericht nog niet geplaatst is. Ik hou het in de gaten, Mocht er iets zijn misgegaan met het plaatsten stuur ik het je alsnog, maar ik vind het ook zo gek als ik 2x hetzelfde verhaal ga vertellen.

    liefs Ir

  • Sam

    He ir

    Ik denk dat er iets mis is gegaan want ikkan je bericht nog steeds niet zien..

    Zou je het misschien nog een keer kunnen sturen?

    liefs

  • ir

    Hoi,

    ik geloof dat er inderdaad iets mis is gegaan met mijn berichtje. Ik ben 2 weken geleden geopereerd en sinds vorige week is mijn kapje eraf. Ik heb dezelfde schrik als jij en schrok toch echt van mijn neustip. Dik, grof en hij staat daardoor ook nog omhoog.

    De arts zei dat dat echt vocht is en dat dat vanzelf moet afzakken. Het gekke is, ik had dat van te voren wel gelezen en dacht, ‘o daar moet je dan rekening mee houden’, maar nu het écht zo is was/ben ik toch af en toe paniekerig.

    Nu hebben er al diverse mensen gereageerd van het forum en ik heb ook nog gebeld met de kliniek en ze zeggen allemaal dat het écht goed komt. Dus ik denk dat je je ook geen zorgen hoeft te maken. Ik had hetzelfde als jij dat het kapje niet helemaal de neustip bedekte dus die kon al lekker zwellen gaan.

    Gaat het trouwens al iets beter? Ik heb soms het idee dat het iets minder wordt maar de volgende dag toch weer niet, gek he.

    liefs Ir

  • Sam

    He iris,

    Bedankt voor je bericht:) jammer dat het vorige bericht niet lukt, moet je alles nog een keer typen!

    Ik had vandaag echt een paniekaanval, ik kijk natuurlijk ook steeds in de spiegel en zie dan zon dikke prop…

    Mn vriendje probeert me steeds gerust te stellen en ik heb net als ij ook de arts gebelt, en die zeggen inderdaad dat het door de zwelling komt.

    Maar toch ga je kijken naar dat wat je in de spiegel ziet..

    Je hoopt gewoon dat het net zoals op tv gaat: kapje eraf en glimlach om je mond.

    Jammer dat het bij jou niet zo gegaan is.

    Ik kan het over mijzelf nog niet zeggen want ik hoef er overmorgen pas naartoe.

    Toch heb ik zon gevoel dat ik dan niet helemaal tevreden zal zijn, maargoed daar mag ik officieel natuurlijk nog niets over zeggen.

    Ben wel blij met je bericht, als zoveel mensen het zeggen dan moeten we het misschien toch maar geloven:)

    Ik heb vandaag ook een blokje gelopen door het park, dat helpt ook wel om een beetje rustig te worden en je neus koelt ook lekker af.

    Heb je ook fotos gemaakt van je neus voor en na?

    Zoja zou je mij die misschien willen sturen.

    Ik zit nu op mijn studentenkamer en heb mn camera niet hier, maar zodra heb kapje eraf is wil ik jou ook wel fotos sturen..

    liefs en veel sterkte ermee

    Post is bewerkt op dec 10, 2016, 11:36 a.m. door Beheerder Beauty

  • Betty

    Hallo,

    Wat jammer dat jij je in Vlijmen niet hebt laten opereren door dr. K. Ledermann. Zij is nl gespecialiceerd in gelaatchirurgie en heeft daardoor heel veel ervaring op het gebied van oa neuscorrecties. Zij heeft mijn neuscorrectie gedaan en ik ben een en al lof. Ook tijdens de nabehandeling heeft ze alle tijd voor jou. Zij is de allerbeste! Vriendelijke groeten, Betty.