mijn neuscorrectie

  • Carin

    Hallo Nerveus,

    Nog even een vraag over die hechtingen.

    Voelden die hechtingen aan als zacht garen of voelden ze aan als plastic of zo?

    Want het zag eruit alsof het nog nieuw was en je zou toch denken dat het na 5 weken al een beetje vergaan zou zijn.

    Een vriendin van me vond het ook raar uitzien, ze werkt in het ziekenhuis.

    Groetjes Carin

  • Ingrid

    Hallo Carin,

    Mijn hechtingen voelen aan als zacht garen. Er zijn nog maar een paar stukjes uit mijn neus gekomen. Ze waren wit/licht van kleur.

    Mijn operatie is nu 4 weken geleden maar mijn neus is nog erg gevoelig en nog steeds zwellingen. Soms lijkt het alsof mijn neus (van de zijkant) groter is dan voor de operatie.

    Ik ben benieuwd of er mensen zijn die de eerste weken na de operatie niet zo tevreden waren met het resultaat maar dat later wel werden.

    Groeten Ingrid

  • nerveus

    Haloo Carin,

    De ene hechting die ik ook rond de 6e week eruit had gepeuterd was nog best een stroef touwtje en ook niet kapot te trekken en vorige week had ik echt touwtjes eruit die ik echt bijna uitelkaar vielen..maar dan ben je ook 9 weken verder…het verschilde dus.

    Mijn neus zat bij de wanden ook allemaal van die rare lichte bultjes , maar sinds de hechtingen eruit zijn is dat behoorlijk weg getrokken.

    Ik heb al die tijd dat de hechtingen erin zaten van die trekkende pijn gehad.

    En buiten in de kou dacht ik dat mijn neus er elk moment af zou vallen hahaha…dat deed echt zeer.

    Maar toen de hechtingen er nog in zaten waren mijn neusgaten ook helemaal opgezwollen van de binnenkant..en kreeg ik wederom niet goed lucht.

    Ik heb nu nog steeds in 1 neusgat dat ik net als voor de operatie nauwelijks lucht krijg..maar dat vind ik lang niet zo erg dan de buitenkant van de neus.

    Ik zal je gauw even duidelijke foto;s sturen en dan kun je zien wat ik bedoel..dat moet ik dus echt even buiten doen..binnen zie je het trouwens ook goed hoor..er valt een soort donkere schaduw op de deuken en ook in het midden op de neusbrug zie je een blauwige gloed…

    Maargoed…een ander ziet het niet als je niks zegt , maar ik heb gewoon een neusobsessie en ik denk dat ik dat echt voor de rest van mijn leven hou.

    Als ik buiten zit dan voel ik me nog steeds misvormd….het voelt alsof je een giga neus voor je hoofd hebt en daaromheen de rest van je hoofd is gebouwd..snap je wat ik bedoel?? Continue de aanwezigheid van je neus voelen….hoop dat e dit herkent??Ik kom maar niet van mijn gevoel af.

    xxx

  • Carin

    Hallo Nerveus,

    Ik begrijp goed wat je bedoeld met neusobsessie.

    Ik blijf mijn neus ook een obstakel in mijn gezicht vinden.

    Ook nadat er veel mensen zeggen, jij bent gek er is niks mis met je neus, hoor je ook vaak.

    Maar het is bij mij zo van eerst zie ik mijn neus en daarna de rest.

    Daarom moest ik ook laatst zo lachen, toen jij schreef wat je van mij vond en ik schreef wat ik van jou vond na het zien van elkaars foto's.

    Jij snapte mijn reactie niet en ik de jouwe niet!

    Ook enkele weken geleden was ik met mijn dochter in een kledingzaak, toen we buiten waren zei ik tegen mijn dochter, had je die mooie neus gezien echt heel mooi.

    Zij lachte en zei, heb je dan ook gezien hoe ontzettend dik ze was?

    Nee, had ik niet gezien, gek he!

    Ben daarna de winkel nog ingelopen want ik geloofde haar niet.

    Maar ze had gelijk, ze was heel erg dik, zelfs haar hoofd was enorm.

    Ik had echt alleen maar haar neus bewonderd.

    Ik moet wel bekennen dat ik toen ik weer buiten was dacht, wat oneerlijk

    als je het zover laat komen verdien je ook niet z'n mooie neus, hahaha.

    Ik was echt een beetje boos, erg he!

    Maar geef de hoop niet op, doe ik ook niet.

    Ben benieuwd naar wat hij je volgende week te vertellen heeft.

    Laat hem duidelijk weten wat je ervan vind.

    En laat je vooral niet overompelen, dan sta je binnen enkele minuten weer buiten.

    En ben je nog meer teleurgesteld.

    Lieve groetjes Carin

  • Carin

    Beste Nerveus,

    Je had gelijk, het is de oplosbare draad.

    Dr. Nolsr verzekerde het.

    Gelukkig!!!

    Maar de hechtingen trekken erg, de pijn trekt naar boven richting rechter oog en naar mijn voortanden.

    Ik laat het morgen even aan de k.n.o. arts in het ziekenhuis bekijken.

    Ik word zelf wakker als ik slaap, van de pijn.

    Hoop dat hij er iets aan kan doen.

    Of iets heeft wat de pijn in mijn neus verzacht.

    Groetjes Carin

  • Carin

    Hallo,

    Ben bij de K.N.O. arts geweest en hij zei dat ik geen betere keus had kunnen maken voor mijn correctie.

    Hij was vol lof over Dr. Nolst.

    De pijn kwam door de vele zwellingen rond de hechtingen.

    Dus geen erge ontsteking of zo, was ik opgelucht zeg!

    De pijn is sinds gisteren iets minder aan het worden, mischien worden de hechtingen weker in het neustussenschot.

    De zwelling aan mijn neus is minimaal aan het slinken.

    Ooo wat duurd dit weer lang!

    Nel, is je neus nu meer geslonken na de spuiten?

    Of heb je al je tweede keer spuiten in je neus gekregen?

    Weet je als dit niks helpt laat ik het niet eens doen!

    En Silvia, je schreef dat je in je neus spuiten had gekregen, waarvoor waren die dan?

    En hebben die spuiten geholpen?

    Ben er erg nieuwschierig na, want als het allemaal geen werking heeft, heeft het geen zin dit te doen.

    Nerveus, wanneer moest je op gesprek?

    Ben je al geweest?

    Zo ja, wat zei hij?

    Lieve Groetjes Carin

  • kromneusmisvormd

    Oh my Gooood nerveus, jij beschrijft volledig mijn gevoel!!!!!

    Volledig!!

    Ik heb dat ook, ik voel me zo misvormd na mijn 1ste neuscorrectie in België.

    Ik had een assymetrische neusbrug vroeger, en wilde een mooie symmetrische neus hebben.

    Gevolg: assymetrie honderd keer erger!! Totaal misvormd.

    Niet alleen mijn neusbrug is nog krommer dan ooit, maar mijn neustip is helemaal krom en wijst naar links…snik snik, heb genoeg gehuild over dit.

    Had ik die operatie maar nooit laten doen.

    Wat ik ook heel vies vind: ik heb een afschuwelijke wipneus, aan één kant nog erger, bah! Gewoon disgusting bah!! Ik dacht eraan om het recht te krijgen bij Nolst Trenité, maar dan hoor ik dit van jouw.

    Ik had ook eerst een dokter ontdekt in Amerika, Toriumi, en twijfelde tussen NT en Toriumi. (want toriumi is zo duur, en ook die reis naar de VS).

    Dan was er ook nog een Dr Richard Davis in Florida die naar het schijnt ook megagoed zou zijn, maar die heeft geen website… (Ik haat dit ik weet niet meer wat doen nu.)

    Kan je me voor en na foto's sturen nerveus? Ik wis ze onmiddelijk nadat ik ze krijg van je.

  • J.J.

    het beste is voor een goede resultaat, het bot in je neus weglaten halen en dan een plastic erin laten zetten, dan staat hij nooit scheef en kan hij nooit breken, ik ken genoeg mensen die zo hebben gedaan en ziet er prachtig uit. maar ik weet niet of ze in NL dat kunnen.

  • Tina

    Goodevening!

    This forum disscusions help me to find this great profesor (NT) that you have in Netherlands, which helped me to have now a nice nose!( secondary rhinoplasty)It was assimetric,round very ugly…. And I dont now why ,with such a good doctor in your country,you are loking for others ,like Tourimi ! I am from Romania and it s worth every money that I spent,to be operated by prof NT… wrigly, trust him and don t look for others,he is the best..and a nice man (also this is very important)…

    Regards ! J.J. schreef:

    >

    > het beste is voor een goede resultaat, het bot in je neus

    > weglaten halen en dan een plastic erin laten zetten, dan

    > staat hij nooit scheef en kan hij nooit breken, ik ken genoeg

    > mensen die zo hebben gedaan en ziet er prachtig uit. maar ik

    > weet niet of ze in NL dat kunnen.

  • jules

    Hallo Allemaal,

    Ik ben z'n drie maanden geleden geop. door Nolst.

    Een eerste gehele correctie.

    Mijn neustip is nu na die maanden nog dik en ik heb ook nog bobbels hier en daar.

    Nolst zegt maar steeds afwachten.

    Nu is mijn vraag, gebeurd er echt nog veel na die maanden.

    Kan iemand mij vertellen dat ie dit heeft meegemaakt, dat alles nog kan veranderen tot een jaar.

    Is iemand een jaar geleden of langer geop.

    Please laat het me weten, ik geloof er bijna niet meer in.

    Groetjes Jules