neuscorrectie

  • pi

    ik zou het secretariaat bellen en vragen wanneer hij er weer is en z.n. een afspraak plannen, deze kun je dan altijd nog afzeggen. Succes

  • Mirjam

    Een consult bij de Jan van Goyen wordt gedeclareerd bij de verzekering werd mij verteld. Ik weet dat een consult bij de Schumacher gratis is. Ik heb een afspr. met hem in de Jan v. Goyen op 10 mei.

    Joppe en Cint: zijn jullie er al uit. Heb je het je ouders al verteld, Cint?

    Sterkte aan iedereen, fijne Pasen,

    Mirjam

  • Lena

    Hoi,

    Ik zie dat je geholpen bent door dr Middelweerd. Ik wil ook binnenkort op consult gaan bij Bergman. Kun je mij iets vertellen over je ervaring? Hoe was het, pijnlijk?

    Ben erg benieuwd!!

  • Cint

    Nee, ik heb het mijn ouders nog steeds niet verteld. En de tijd dringt nu echt. Maar ik heb het in de maanden mei en juni ook ontzettend druk met van alles en nog wat. Dat ik nu ook niet meer weet wanneer ik het moet laten doen…

    En nog steeds de twijfel. Middelweerd of Nolst…

    Heb op een ander forum ook negatieve reacties gelezen over Nolst. Dus ja…

  • Mirjam

    Hai Cint,

    wat en waar heb je gelezen over Nolst?

    groetjes,

    Mirjam

  • Cint

    Bij sommigen is nog steeds een bobbeltje te zien op de neus, terwijl het de bedoeling was dat die weg werd gehaald. Het is dan wel minder geworden, maar niet goed genoeg. Hij gaf wel toe dat hij zelf ook niet tevreden was over het resultaat.

    Hij is heel goed in het nacorrigeren van neuzen heb ik gelezen. Dus als je neus is verpest door een andere chirurg.

    Ik heb dus een bobbel en wil die gewoon helemaal weg hebben. Ook verschilt de prijs bij Nolst en Middelweerd. Bij N. zou het 3900 euro kosten en bij M. 4500 euro. Dus ik heb het idee dat Middelweerd meer aandacht aan de bobbel zal besteden. N. had het over m'n tussenschotje rechtzetten en de bobbel wegslijpen, dus ik ben bang dat de bobbel dan maar minimaal wordt weggehaald.

  • Marianne

    Hoi Maria,

    Als journalist ben ik voor mijn onderzoek op zoek naar mensen die me kunnen uitleggen waarom ze voor het mes willen kiezen. Vooral de vraag; ‘Waarom neemt iemand uiteindelijk het besluit om aan zijn of haar lichaam te laten sleutelen?’ houdt me bezig. Waarom vind jij dat er iets mis is met je lijf en wat wil je bereiken met een operatie? Het gaat dus niet om een waardeoordeel of cosmetische chirurgie goed of fout is.

    Ik zou heel graag eens met jou willen mailen over dit onderwerp. Gewoon om een beter beeld te krijgen van iemand die eraan zit te denken om een operatie te ondergaan. Ik ga dat nergens voor gebruiken.

    Je kunt me mailen op: marianne.coret@bluecircle.tv. Ik hoop dat je contact met me opneemt!

    Groetjes,

    Marianne.

  • Nadine

    Hallo mensen,

    Ik heb een klein probleemje. Ik ga binnenkort mijn neus opereren, maar ik weet niet wat ik tegen mensen moet zeggen.

    Ik zit nog op school en ik werk in het weekend. Ik weet niet wat een goede smoes is, want ik wil echt niet gepest worden.

    Zouden jullie misschien iets voor mij kunnen bedenken.

    Alvast heel erg bedankt.

    Groeten Nadine