neuscorrectie

  • aleks

    Hallo allemaal,

    Iedereen die een neuscorrectie overweegt adviseer ik nolst trenite, bij jan van goyenkliniek a'dam. Hij is echt top en dan weet je ook dat de binnenkant van je neus( ademhaling etc.) in orde komt. Ikzelf ben 6 dagen geleden geopereerd en ben super tevreden. De zwelling is minimaal geweest, mijn tante is door andere arts geopereerd en die zag er weken niet uit. Deze man heeft superveel ervaring en weet wat die doet. Alleen hij zal je geen michel jackson neus aanmeten maar een neus die bij jou gezicht past. Dus twijfel niet maar ga ervoor!

  • Cint

    Ze zijn ongeveer even duur (rond de 4500), maar Middelweerd wilde een operatie uitvoeren van 4500 euro, de bobbel weghalen en dan de zijkanten van de neusbrug loshalen zeg maar en weer opnieuw plaatsen of zoiets.

    En Nolst wilde alleen de bobbel wegslijpen denk ik en mijn tussenschotje recht zetten. Ik denk dat Nolst echt alleen de bovenkant van mijn neus doet en Middelweerd ook echt de zijkanten.

    Daarom weet ik het niet!!!

    Nolst zag gelijk dat mijn neusgaten ongelijk waren en vond het scheef staan van mijn neus wel meevallen.

    Middelweerd daarentegen viel de neusgaten niet op en wilde alleen de bobbel corrigeren.

    Dus wat is nou eigenlijk wijsheid!!! Ik vind zelf de rechterzijkant van mijn neus ook niet mooi. Maar mijn neusgaten mogen ook wel wat gelijker. Kunnen ze niet gewoon beiden mijn neus doen : )

  • joppe

    hee aleks

    is het allemaal goed gegaan?top.

    ik wil t dus ook bij nolst trinite doen maar zit nog met praktsche dingetjes waarbij jij me misschien kunt helpen. Hoe gaat het na afloop? als je geopereerd bent. hoe ga je bijv naar huis? moet je de hele week binnen blijven zitten omdat je gezicht in t verband zit, wat kan je allemaal doen dan? misschien lees je dit

    sterkte met herstel

  • M. van der W.

    Hai Aleks,

    Ik hoop dat het goed met je gaat?

    Ik had begrepen dat Nolst nu in het buitenland zou zitten, maar heb dat kennelijk mis. Mag ik vragen of je daar moet betalen voor je consult en wat was jij ongeveer kwijt was aan de operatie. Wat heeft hij bij jou precies gedaan?

    groetjes,

    Mirjam

  • M. van der W.

    Hai Aleks,

    Ik hoop dat het goed met je gaat?

    Ik had begrepen dat Nolst nu in het buitenland zou zitten, maar heb dat kennelijk mis. Mag ik vragen of je daar moet betalen voor je consult en wat was jij ongeveer kwijt was aan de operatie. Wat heeft hij bij jou precies gedaan?

    groetjes,

    Mirjam

  • Cint

    Ik antwoord even.

    Een consult kost niks.

    En als ik mijn operatie daar zou laten uitvoeren zou deze 3750,- euro kosten. Dit omdat het niet een hele uitgebreide operatie zou hoeven zijn. Een uitgebreide kost iets van 4500,- euro geloof ik.

    Ik twijfel ook nog steeds.

    En zit hij wel of niet in het buitenland????

    Hij zei tegen mij dat je na tien dagen niet meer ziet dat je geopereerd bent. Natuurlijk voel je het dan nog wel, maar er zijn geen zwellingen meer enzo.

    Ik moet het nog tegen mijn ouders vertellen, dat is de enige stap.

    Ik ben in januari al op consult geweest en twijfel dus nog steeds. En ik trouw in september, graag voor die tijd wil ik het gedaan hebben. Maar op dit moment raakt mijn agenda ook steeds voller, dus weet ook even niet wanneer ik een afspraak zou moeten maken. Ik stel het steeds maar uit. Zooooo moeilijk om dit tegen mijn ouders te vertellen (een paar jaar geleden vonden ze het namelijk nog onzin, dus weet niet hoe ze er nu tegenover staan)….

    Help!!!! Hoe vertel je dit…. Er lijkt ook steeds geen geschikt moment voor te zijn.

  • pi

    hallo, prof NT is vaak in het buitenland, hij is erg drukbezet. Als je een consult of operatie bij hem wil plannen mag je van geluk spreken dat je er terecht kan. Hij opereert maar 1 keer hoogstens per maand in de schoem. kliniek.

  • Cint

    En hij zit ook in Amsterdam…

    Hij had het er toen wel over dat hij in maart nog plek had, maar daarna vaak in het buitenland zat ja…

    Ik hoop het niet. Zal het eens gaan informeren..

  • pi

    ja, ik word 1 mei geopereerd door hem in de sch.kliniek en wilde voor die tijd nog een gesprek, dat kon niet meer ook niet in A'dam, ik ben gelukkig nog ergens tussendoor gepland geworden. Nu is hij volgens mij in Azie of zoiets. Ik heb die operatiedatum gelijk ingepland want anders duurde het misschien wel weer erg lang eerdat hij er weer is.

  • Cint

    Dat is inderdaad minder.

    Ik wil ook graag begin mei nog.

    Maar ik moet het eerst aan mijn ouders vertellen. Dan pas kan ik de afspraak maken.

    Of zou ik gewoon een afspraak maken en daarna nog even de tijd nemen om het te vertellen aan mijn ouders??