neuscorrectie dr. Nolst Trenite

  • stella

    hoe is het nog afgelopen met de operatie bij dr nolst trenite???? ik ga er ook heen volgende maand

  • anoniem

    Professor Nolst … die komt mijn ‘neus’ uit.

  • ARK

    Anoniempje waarom komt professor je Nose uit?

  • burun

    Ik heb aanstaande woensdag een afspraak bij de heel Nolst. Mijn neus tussenschot moet recht gezet worden en als ik dan toch onder het mes moet dan laat ik hem van buiten ook wel even bij schaven dacht ik. Maar ik twijvel nu enorm. Lijkt wel alsof ik mee ontevrede reacties tegen kom over neuscorrecties dan positieve.

    Heeft iemand ervaring met nolst en weet iemand misschien of er voor en na fotos van zijn gecorriceerde neuzen op het internet te vinden is?

    GR burun

  • ARK

    Burun,

    Ben zelf ook kort geleden door Nolst geopereerd. Ook voor oa het tussenschot. Als je alleen daarvoor gaat en wat bot afslijpen kan je prima door hem laten doen. Maar wel duidelijk afspreken dat je alleen dat wil en verder niets. En dat herhalen tegen hem voordat je de operatiekamer ingaat.

  • Burun

    Hey ARK,

    Bedankt voor je reactie! Hoezo herhalen trouwens, doet hij echt dingen die je niet afgesproken hebt? Is dat bij jou gebeurd? Ben je trouwens tevreden met het resultaat? (sorry voor de vragen bom hahah) Ik heb mijn afspraak van woensdag uiteindelijk moeten verzetten omdat ik er achter kwam dat hij geen foto's maakt van hoe het resultaat gaat worden. Althans niet bij het Jan van gooien. Heb de afspraak nu over gezet naar de bergman clinics waar hij ook werkt en er wel fotos gemaakt worden maar het start bedrag wel 1000 euro hoger ligt. Maar twijvel of dat het wel waard is aangezien ik alleen mijn tussenschot wil laten rechtzetten en mijn heksen neus(het bobbeltje) weg wil hebben. Ben verder tevreden over mijn neus. Daar heb ik dus niet echt foto's voor nodig. Behalve dan dat ik absoluut geen wip neus wil en bang ben dat hij dat vergeet en dat alsnog gebeurd.

    Waar ben jij trouwens geopereerd en hoeveel heeft jou dat in totaal gekost?

    Hoop op je antwoord.

    Gr, Burun

  • Burun

    Hey ARK,

    Bedankt voor je reactie! Hoezo herhalen trouwens, doet hij echt dingen die je niet afgesproken hebt? Is dat bij jou gebeurd? Ben je trouwens tevreden met het resultaat? (sorry voor de vragen bom hahah) Ik heb mijn afspraak van woensdag uiteindelijk moeten verzetten omdat ik er achter kwam dat hij geen foto's maakt van hoe het resultaat gaat worden. Althans niet bij het Jan van gooien. Heb de afspraak nu over gezet naar de bergman clinics waar hij ook werkt en er wel fotos gemaakt worden maar het start bedrag wel 1000 euro hoger ligt. Maar twijvel of dat het wel waard is aangezien ik alleen mijn tussenschot wil laten rechtzetten en mijn heksen neus(het bobbeltje) weg wil hebben. Ben verder tevreden over mijn neus. Daar heb ik dus niet echt foto's voor nodig. Behalve dan dat ik absoluut geen wip neus wil en bang ben dat hij dat vergeet en dat alsnog gebeurd.

    Waar ben jij trouwens geopereerd en hoeveel heeft jou dat in totaal gekost?

    Hoop op je antwoord.

  • ARK

    Hey Burun,

    Herhalen omdat het mensen blijven en je absoluut niet wil dat er dingen gebeuren die jij niet wil. Mensen worden op leeftijd vergeetachtiger en je moet geen enkel risico lopen. Ja bij mij ook niet precies volgens afspraak en er zijn nog wat gevallen hier.

    Daarom zouden ze eigenlijk ook verplicht moeten worden om met foto's te werken. Dan liggen de afspraken tenminste duidelijk vast.

    Was iets van eur 5.500 kwijt. Een deel, eur 1700, is vergoed.

  • x

    Beste Twijfelaar,

    Stop met twijfelen en zoek een andere arts. Word je een stuk gelukkiger van!

    Succes!!

  • sim73

    Hello

    Has anyone heard of good results with Nolst Trenite as I am going to have rhinoplasty with him and I am not completly sure as I have read lots of negative comments.

    Please answer guys as there are quite a few of us and we are a bit worried, please post on the forum lookyoubest, it is a very good english forum subject Nolst Trenite

    Thank you soo much for your help