Zwelling na neuscorrectie

  • Fleuraaaa

    Hallo allemaal,

    Op 15 december heb ik een neuscorrectie laten doen. Dit betrof een algehele neusverkleining waarbij eigenlijk elk onderdeel kleiner is gemaakt. Ik had voor de operatie geen bobbel op mijn neus. Na een week mochten de pleisters eraf en zag ik dat er op mijn neusbot ter hoogte van mijn ogen harde verdikkingen waren ontstaan. Deze verdikkingen op mijn neusbot lopen helemaal door naar de zijkant van mijn neus. Eigenlijk lijkt mijn gehele neusbot dus opgezwollen te zijn terwijl de zwelling in de neustip al behoorlijk is afgenomen. De chirurg heeft aangegeven dat dit callusvorming betreft en dat hij verwacht dat dit nagenoeg geheel vanzelf verdwijnt. Ik kan hier zelf echter weinig over terug vinden ook heb ik geen indicatie gekregen over hoe lang het duurt voordat de callusvorming wegtrekt. Heeft iemand wellicht informatie hierover of een soortgelijke ervaring?

    Ik hoor het graag:)

  • Isa

    Hi Fleura,

    hoe gaat het inmiddels?

    ik ben eind maart geopereerd maar ook nog flink wat zwellingen. Dus erg benieuwd hoe het bij jou gaat nu.

  • Isa

    Hi Fleura,

    hoe gaat het inmiddels?

    ik ben eind maart geopereerd maar ook nog flink wat zwellingen. Dus erg benieuwd hoe het bij jou gaat nu.

  • Mel

    lieve mensen,

    kijk naar deze video's als je aan je neus bent geopereerd en het resultaat bevalt nog niet. Blijkt er bij te horen. Ik ben op dit moment ook niet blij neus is een grote hump zonder vorm aan de voorkant. Andere mensen recent geopereerd aan de neus? Bij mij een gesloten techniek toegepast waarbij de neus gebroken is en de septiem recht gezet is. Deze liep krom en erg punt. Ook een bobbel aan de neusrug. Bovenlip werkt niet mee lachen is een heel ander gezicht, voor aanzicht vind ik niet mooi. Heel hoekerig en groot. Dus bij het kijken van deze video's wat schrale troost. Hoop dat er nieuwe mensen opnieuw hun ervaring willen delen. 

    Groet,

    Mel 

    https://youtu.be/kTvF5FIzGyU

    https://youtu.be/up3Vqtjy5Kk