Mislukte onderooglid correctie

  • Elisabeth

    Hoi dekkertje.

    Hoe gaat het nu ?

    Is er wat verbeterd in de tussentijd.

    Elisabeth
  • Elisabeth

    Dekkertje

    Goedenavond..

    Hoi ben erg benieuwd hoe het nu gaat …heb je n correctie gehad?

    Ik ben een jongen man van 40 en heb een jaar geleden een onderooglid correctie laten uitvoeren waarbij ze de spier iets hebben ingekort en een beetje huid hebben weggehaald.

    Ik heb t hele jaar de hoop gehad dat t goed zou komen .. maar nu een jaar later ziet het er niet uit gewoon.. ik ben gewoon verminkt.. m'n oogleden lijken nog steeds keihard en strak en heb nog steeds 1 soep oog.. en het probleem. Waarvoor ik heen ging.. (slappe huidplooitjes als ik lachte ) is alleen maar erger geworden en m'n ogen zijn niet een meer ik.. ik lijk wel een gedrocht met zulke ogen .. dood en dood ongelukkig hiermee .. wordt er met de dag onzekerder van .. en dat terwijl ijdelheid bij mij hoog stond.. nou ik zie er gewoon niet meer uit.. is er iemand die ook deze ervaring zo heeft mee gemaakt of een goede herstel operatie heeft gehad. Ik ga 7 januari op gesprek igg

    Elisabeth
  • sara

    Elisabeth

    Onderoogleden heel erg naar buiten getrokken je keek er zo in en erg rood.

    Naderhand een erge oogontsteking.

    We zijn nu 3maanden verder.

    Mijn ogen krijg ik in de ochtend slecht open moet eerst druppelen en de buitenste ooghoeken trekken nog steeds naar beneden.

    Er zitten ook bultjes op en nog steeds rode ogendie pijnlijk zijn.

    Al met al heb ik er veel spijt van.

    Ik hoop dat het nog bijtrekt.

    Hoop van iemand te horen die dit ook meegemaakt heef.

    Mvg Elisabeth

  • sara

    Elisabeth waar heb je de ingreep laten uitvoeren? ik herken jouw klachten!

  • meiklokje

    sara

    Elisabeth waar heb je de ingreep laten uitvoeren? ik herken jouw klachten!

    Hallo Sara en Elisabeth, ik heb op 9 november 2021 een bovenooglid correctie laten uitvoeren en 1 oog is goed maar het andere is helemaal verkeerd gesneden, van in de binnenste ooghoek, veel te dicht begonnen tegen de wimperrand en dan in een boog naar boven en vlak naast mijn buitenste ooghoek tot ong 1,5 cm naast het oog. Heb enorm veel last, dat litteken trekt enorm , heb regelmatig een ontstoken oog van er in te wrijven, maar het voelt constant aan alsof er zand in zit. De pc vindt natuurlijk dat ik overdrijf. Kan nog niet meer met de auto rijden omdat het mijn zicht belemmert. Zit hier te vereenzamen, wil niet meer buiten komen. Heb al aan vele dokters gevraagd om me te helpen, maar niemand wil er aankomen. Iedere dokter zegt dat ik met mijn pc moet praten, maar die geeft zijn fout niet toe. Mijn hele leven is naar de vaantjes. Ik ga volgende week nog eens naar een andere pc die gekend is voor revisies en als die het niet doet, ga ik naar een advocaat. Zal dan toch iets moeten doen. Hoop hier iets van jullie te horen waar ik me wat kan aan optrekken.