Mislukte onderooglid correctie

  • Dekkertje

    Goedenavond..

    Ik ben een jongen man van 40 en heb een jaar geleden een onderooglid correctie laten uitvoeren waarbij ze de spier iets hebben ingekort en een beetje huid hebben weggehaald.

    Ik heb t hele jaar de hoop gehad dat t goed zou komen .. maar nu een jaar later ziet het er niet uit gewoon.. ik ben gewoon verminkt.. m'n oogleden lijken nog steeds keihard en strak en heb nog steeds 1 soep oog.. en het probleem. Waarvoor ik heen ging.. (slappe huidplooitjes als ik lachte ) is alleen maar erger geworden en m'n ogen zijn niet een meer ik.. ik lijk wel een gedrocht met zulke ogen .. dood en dood ongelukkig hiermee .. wordt er met de dag onzekerder van .. en dat terwijl ijdelheid bij mij hoog stond.. nou ik zie er gewoon niet meer uit.. is er iemand die ook deze ervaring zo heeft mee gemaakt of een goede herstel operatie heeft gehad. Ik ga 7 januari op gesprek igg

  • sara

    Hoi Dekkertje… Ik heb ook een onderooglidcorrectie gehad met dramatische gevolgen…Waar heb jij dat laten doen?

  • Ger

    Hoi Sara 

    Heb zelf ook een onder oog correctie gehad nu 6 weken geleden, maar wordt er zelf ook niet gelukkig van. Ze zeggen dat je geduld moet hebben maar zie het echt niet.

  • lindsy

    Hoi

    ik heb 2 weken geleden een onder+boven ooglidcorrectie laten doen.

    nu geneest 1 oog naar behoren maar bij 1 oog loopt er een diagonale lijn ( het lijkt een snee maar is het niet) richting mijn wang… heel vreemd.. iemand dit ook gehad?

    er hebben daar geen hechtingen in gezeten…

    bedabkt alvast

  • sara

    Ger

    Hoi Sara 

    Heb zelf ook een onder oog correctie gehad nu 6 weken geleden, maar wordt er zelf ook niet gelukkig van. Ze zeggen dat je geduld moet hebben maar zie het echt niet.

  • sara

    Ger

    Hoi Sara 

    Heb zelf ook een onder oog correctie gehad nu 6 weken geleden, maar wordt er zelf ook niet gelukkig van. Ze zeggen dat je geduld moet hebben maar zie het echt niet.

  • sara

    Hoi Ger bij mij is het mislukt en krijg nu een hersteloperatie maar wel door een echte plastisch chirurg. Waar heb je het laten doen?

  • sara

    lindsy

    Hoi

    ik heb 2 weken geleden een onder+boven ooglidcorrectie laten doen.

    nu geneest 1 oog naar behoren maar bij 1 oog loopt er een diagonale lijn ( het lijkt een snee maar is het niet) richting mijn wang… heel vreemd.. iemand dit ook gehad?

    er hebben daar geen hechtingen in gezeten…

    bedabkt alvast

  • sara

    Hoi Lindsy bij mij is het niet goed gegaan en krijg binnenkort een correctie!

  • sara

    Hoi dekkertje Ik heb dezelfde ingreep gehad en totaal mislukt. Om te janken!! Krijg binnenkort een correctie maar kijk goed uit waar je naar toe gaat. Ze zijn allemaal aardig maar daar koop je niets voor. Ik weet niet of je je e-mail adres hier mag vermelden anders kan ik je wel een goede tip geven waar je een correctie kunt laten uitvoeren