Hallo,

Ik heb me suf gegoogled de afgelopen dagen. Ik weet inmiddels alles over herstel, geef het tijd, alles trekt bij (of niet) en maak je niet al te druk. Ik heb maandag een ooglidcorrectie gehad (boven). Dat is dus een kleine week geleden en er zit vast nog wat zwelling maar ik krijg mijn ogen niet goed dicht. Gek word ik ervan want ze drogen uit. Druppelen werkt maar tijdelijk en ik word met enorm geirriteerde ogen wakker. Ik heb het aan 1 oog erger dan aan het andere oog. Dit oog trekt ook meer en heeft ook meer plekken, wondvocht en bloed gehad.

Ik ben benieuwd of er iemand is die dit ook heeft meegemaakt en mij kan vertellen hoe lang het voor hem/haar duurde voordat de oogleden weer goed konden sluiten. De hechtingen zitten er nog in en uiteraard vraag ik dit maandag ook bij de kliniek wanneer de hechtingen worden verwijderd, maar ben ook op zoek naar ervaringen. In de meeste informatie die ik kan vinden lees ik dat dit naarmate de week minder moet worden, omdat zwelling verminderd, maar dat gebeurt bij mij niet.

Dank voor je tijd alvast!