Neuscorrectie revisie met kraakbeen uit oor/rib (België)

  • Me

    Dag allemaal, 

    zijn er hier forumleden waarbij tijdens een neusoperatie te veel kraakbeen werd weg gehaald met een rampzalige neus tot gevolg?

    Inmiddels onderging ik zelf al een 2de operatie maar nog steeds met een heel slecht resultaat, zowel esthetisch als functioneel.   

    Ik ben op zoek naar lotgenoten of iemand die een arts kent die (liefst in België) ervaring heeft met revisie neusoperaties waarbij kraakbeen uit het oor of rib gebruikt werd? 

    Groetjes,

  • SN

    Hallo,

    Ik ben ook op zoek naar een goede revisie neuschirurg. Professor Declau zou hier ook mee werken. Maar niks te vinden over ervaringen helaas.

    Groetjes

  • Yelda

    Voor een goede revisie neuschirurg kunt u terecht bij ons ziekenhuis Estethica gevestigd in Istanbul. Wij bieden de beste cosmetische en plastische chirurgie aan voor betaalbare prijzen door ons ervaren cosmetische en plastische chirurgen. U wordt voorafhand geexamineerd door onze artsen en samen wordt het eindresultaat bepaald. U krijgt tevens een garantiebewijs en ondersteuning in het Nederlands gedurende uw verblijf in Istanbul. 

    Voor meer contact kunt u mij een mail versturen: yeldaalhan@estethica.com.tr

    Voor meer informatie over ons ziekenhuis: www.estethica.com.tr en www.estethica.clinic

  • trust

    Forest. Choose from our list of sites which offer games of skin betting csgo. Play at the most trusted skin betting sites with generous free bonuses.

  • Me

    Beste, 

    Ik ben ook op raadpleging geweest bij Dr. Declau, heb jij je door hem laten opereren? Hoe is het verlopen?

  • Me

    Hey, ik heb hetzelfde probleem en zoek ook een arts in België. @'me', heb je operatie al laten uitvoeren door dr. Declau? Toevallig enige feedback over de consultatie? Kan hij zo een operatie met kraakbeen uitvoeren?

    merci