Wij hadden aan Farid Kazem gevraagd of de protheses die hij ca. 14 jaar geleden had geplaatst niet eens vervangen moesten worden. Hij stond daar wel achter en gaf aan dat hij ze ook nog wat mooier kon maken. Op mijn verzoek of hij dan bij mij duo-plane protheses wilde plaatsen, was zijn antwoord dat hij dat nooit deed (omdat hij deze nieuwe) techniek niet beheerste en hij het ook niet als een verbetering zag. Omdat wij de 1e keer zeer tevreden waren en wij ook regelmatig voor botox bij hem kwamen, hadden wij niet naar de prijs gevraagd. Tot onze verbazing stuurde hij een rekening van meer dan € 11.000,-  !!!

Nadat hij mij op een zaterdag had geopereerd(omdat hij bij verschillende ziekenhuizen de lege operatiekamer huurt), werd ik geconfronteerd met een extra zichtbare litteken boven mijn oude littekens! Maar nog erger na ca. 1 a 2 maanden gingen de protheses als vierkante blokkendozen aan de zijkant uitsteken! De punten staken er gewoon uit of er nog kartonnen dozen omheen zaten! Toen wij hem hiermee confronteerde kwam dit volgens hem omdat ik teveel was afgevallen. Ja, misschien was ik wel 1 of 2 kilo lichter, maar dus niets bijzonders. Hij wilde dit wel gaan corrigeren als wij zijn onkosten van €6.500,- zouden betalen. Dus naast de €11.000,- wilde hij ook nog eens €6.500,- extra ontvangen. Omdat wij het vertrouwen al hadden verloren, heb ik het in de Berghuis kliniek laten doen, waar zij wel duo-plane plaatsen en daarnaast kostte het daar slechts € 5.500,- inclusief nog een extra overnachting in hun kliniek. Ook hebben zij er weer gewoon 1 mooi litteken van gemaakt i.p.v. boven elkaar. Oftewel Farid Kazem is gewoon te oud geworden om nog te kunnen opereren, is ook niet meer aangesloten bij de nieuwe technieken. Daarnaast is hij niet alleen een prutser, maar ook een oplichter!