Spoelen na neusoperatie

  • Ilse

    Hoi!

    Vorige week woensdag heb ik een neus operatie gehad. Ik ben geboren met een schisis en hierdoor stond mijn neustussenschot scheef en is de buitenkant van mijn neus ook scheef. Tijdens de operatie hebben ze mijn neustussenschot recht gezet, mijn tip gecorrigeerd en een bobbeltje op mijn neus weggehaald. Gelukkig is alles goed gegaan maar het was de eerste paar dagen er na flink afzien. Nu zijn we bijna een week verder en ben ik sinds vrijdag ook al bezig met spoelen.

    Ik heb alleen geen idee of ik het goed doe… dus een beetje mijn vraag, hoe spoel je de neus goed na de operatie??

    Ik doe het trouwens gewoon met een spuitje en water met zoutoplossing. Ook heb ik nog best wat bloed korstjes met daarin hechtingen… iemand tips hoe die er gemakkelijker af gaan??

    Ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen met zo’n zelfde soort operatie. Duurt het herstel heel lang???

  • Andrew

    =10ptKeine Sorge, jetzt ist alles gut! Wenn Sie sich nicht von Schmerzen und Stress befreien können, empfehle ich Ihnen, über CBD-öle ist cbd ol in deutschland legal eingehend erklart zu lernen , Sie helfen mir immer, ich bin sicher, dass Sie Ihnen helfen werden