Mislukte neusoperatie

  • Amel

    Hoi,

    Ik zou graag iedereen willen bedanken voor de vele topics over de kliniek!

    Ik zie altijd veel reclame voor . En ik had ook al mijn twijfels omdat de resultaten zo “nep” zijn (neuzen die niet meer bij het gezicht passen)

    Maar door alle negativiteit op dit forum weet ik zeker: wordt het niet!

    Dus: hartelijk bedankt voor de (eerlijke) reviews! :)

    Post was bewerkt op 11-12-2020 14:35 door Ciara

  • Elly

    Beste Tuga,

    Ik heb dezelfde ervaring maar dan bij dr. (ik ben 9 weken geleden geopereerd). Kun je mij de naam geven van de arts die jouw herstel operatie heeft gedaan? Ben je nu wel tevreden?

    Alvast super bedankt!

    P.s. @Marieke hoe ben jij hiermee om gegaan? Heb jij een herstel operatie laten uitvoeren? En zo ja waar?

    Post was bewerkt op 25-08-2021 13:45 door Karin

  • Hasanat

    .

  • Sam

    Hier nog een ontevreden client. Moeilijkheden met ademhalen en resultaat lijkt nergens op, daar naast ook nog scheef. En dat voel ik continu. Waar hebben jullie je neus laten herstellen door een arts die het goed kan?

  • Sep

    Hoi allemaal, 

    ik heb ook in februari neuscorrectie laten doen door Stubeniskiy in Velthuis kliniek.. ondanks dat hij zoveel positieve reacties heeft en heel goede arts is maar bij mij is niet gelukt .. 7 februari geopereerd en na 3 weken zag ik een bot groeien op rechterkant van mij neus en nog verschillende neusgaten.. maar hij reageerde niet op mijn berichten dus eindelijk na een tijdje ( 5 x bellen) naar Velthuis kliniek hij heeft reageert het was volgens hem niks bijzonders en gaat bij volgende controle ( augustus) kijken en bespreken.. Meer wilt hij niks daarover zeggen.. Ik ben heel verdrietig van elke keer als ik spiegel kijk kan niks aan doen zelf met make-up zie dat … wil ik vragen heeft wel iemand slechte ervaring ook met deze arts???

  • Marieke

    Beste forumleden,

    @Elly; hoe ik hier mee om ben gegaan.. Heel eerlijk heb ik elke dag gehuild. Mijn gezicht was geruïneerd, van die vreselijke … heb ik geen greintje begrip gehad.

    Toen ik langs ben gegaan om mijn teleurstelling kenbaar te maken zei hij; ‘Je kan toch niet meer geopereerd worden’ en hoe kon ik zeggen dat hij z'n werk niet goed uit had gevoerd, hij opereert zelfs in Dubai!

    Ik vroeg mij na dit gesprek echt af of deze man wel 100% is.

    ik ben inmiddels geopereerd door dr. van Heerbeek, hele fijne en kundige man. Het resultaat is ok, dr. had zoveel schade aangericht dat dit het maximale was qua resultaat. Heb nog steeds elke dag wel pijn sinds die prutser mijn neus heeft verprutst maar ik heb gelukkig weer een redelijke neus.

    Hoe is het nu met jullie!?

    Post was bewerkt op 25-08-2021 13:45 door Karin