waar kan ik een lip lift laten doen in Nederland?

• Anonymous avatar

Wie weet waar ik een lip lift, de zogenaamde vlinder ingreep, kan laten doen in Nederland? Ik zie bij de bekendere klinieken alleen een lipvergroting/verkleining dmv chirurgie of dmv fillers? Heeft iemand ervaring met deze ingreep?

• Anonymous avatar

Hoi Francis,

Ik ben ook opzoek waar je dit kan laten doen, zag iemand in de programma (het zal mij een rotzooi zijn) vond haar lippen heel mooi en vol…

Heb jij ondertussen al iets meer info hierover kunnen vinden, want ik vindt hier maar weinig info over..

Greetz Denise

• Anonymous avatar

Hallo,

Voor een chirurgisch lip-lift sturen wij onze klanten door naar plastisch chirurg Ron van Raath.

Hij opereert mooi en het resultaat is erg natuurlijk.

• Anonymous avatar

ik heb ook een hele tijd gezocht. Ik ben uiteindelijk bij Erik Laban op consult geweest.

• Sa

Ik heb het een week geleden laten doen door Dr Stevens.Hij heeft een eigen site en zit in vlaardingen in Holystate.Echt een super fijne man die zich echt inleeft wat je wilt.Mijn lippen zijn prachtig!!!Nu al zo ontzettend blij mee.

• Alexandra

How much does it cost at Dr Stevens? I really need a lip lift but I cannot find a price for it on his website. Thanks!