Op zoek naar moedige slachtoffers, billenvergroten Karla Koeiman.

  • biggybil@outlook.com

    Hi dames,

    Ik ben op zoek naar dames die hun billen hebben laten vergroten en die nu gezondheidsproblemen ondervinden.

    Ik ondervind zelf gezondheidsklachten nadat ik mijn billen in Zoetermeer heb laten vullen.

    Door dit heb ik geen leven meer, ik heb dagelijks pijn moet iedere week naar de arts om me te laten injecteren.

    De arts wil me alleen een injectie geven om de boel te kalmeren verder wil hij niks doen omdat ze niet weten wat voor spul erin zit.

    Als je ook slachtoffer bent stuur mij aub een email met je verhaal. Ik hoop dat je mijn bericht serieus neemt en de lef hebt om te mailen zodat we samen onZe krachten kunnen bundelen om dit soort onmenselijke praktijken tegen te houden. Helaas kan ik het niet alleen en heb de hulp nodig van andere slachtoffers zoals ik.

    Ik wil mijn leven terug…

    biggybil@outlook.com

  • Prive

    Hai,

    Ik heb het ook laten doen en had de eerste maand branden pijn.

    gelukkig nu geen last meer alleen heb wel een bultje naast mijn poes wat waarschijnlijk door dat er te veel is ingespoten is ontstaan. Ik stoor me er erg aan maar durf niet naar de dokter omdat ik ook niet weet wat er in mijn billen zit. Schaam me dood dat ik het niet meer weet, ze had het namelijk wel vertelt. Na dat ik haar weer belde om te vragen wat het was zei ze niks anders dan “ik weet het niet” “ik doe het niet meer”.

    Hoop dat het goed met je komt!

  • Sietske

    Dag dames, ik zou graag met jullie in contact komen.

  • Mini

    Hallo ik kom graag in contact met jullie. Mail mij op Kadeira948@gmail.com

  • Mini

    Sietske

    Dag dames, ik zou graag met jullie in contact komen.

    Mail mij op kadeir948@gmail.com

  • Mini

    Linda

    Hallo,

    Hier ook slachtoffer van karla k. Heb geprobeerd om mensen te zoeken via internet die ook slachtoffer zijn van karla k maar niemand reageert. Weet iemand aub wat ze gespoten heeft, dit is heel belangrijk om te weten en helaas weet ik het niet. Hopelijk reageert iemand

    Mail mij kadeira948@gmail.com

  • Casandra

    Goedemiddag Dames,

    Ook ik heb hier last van. Ook mijn dokter zegt precies hetzelfde. Als ik niet weet wat ze precies heeft gespoten kan zij mij niet helpen. Ik heb allemaal bulten in mijn kont en het lijkt alsof het gel aan het zakken is naar mijn dijen zeg maar. Ik kan bepaalde kleding niet aan, want je ziet de bulten duidelijk doorheen schijnen of op foto's. Weet iemand al wat het is en wat ik kan doen om dit probleem op te lossen?

  • Casandra

    Linda

    Hallo Mini heb jou gemaild, misschien is het eigenlijk handiger als we ons verhaal op dit forum houden. Dan kunnen meerdere mensen reageren??D

    Dit vind ik een goed idee.

     

  • Jantina van Buuren

    Ik wil God danken voor het gebruik van heer Bubuza om mijn huwelijk te herstellen, mijn vrouw heeft een scheiding aangevraagd vanwege mijn ontrouw als man en ik kon niet anders dan dagelijks huilen omdat ik op het punt stond mijn familie te verliezen, ik smeekte mijn vrouw maar ze zei dat ze een besluit had genomen. Mijn vriend vertelde me hoe Lord Bubuza zijn huwelijk herstelde met zijn betovering, dus nam ik onmiddellijk contact op met Lord Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396. Ik vertelde hem mijn probleem en zijn antwoordde, ik deed precies wat Lord Bubuza me vertelde en ik ben heel erg blij om de wereld te laten weten dat de scheiding is geannuleerd en dat we een gelukkig leven leiden. Lord Bubuza is een god op aarde die problemen oplost met zijn betovering, heb je hulp nodig? Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com