Welke arts/kliniek zou jij adviseren op gebied van injectables?

  • Jette

    Twee keer per jaar laat ik mijn wangen/ jukbeenderen wat opvullen met voluma/ restylane, ook heel soms wat Botox in de fronsrimpel! Ik woon in Amsterdam, maar reis vaak naar klinieken in andere plaatsen.

    Belangrijk voor mij is… dat het een betrouwbare arts/ kliniek is.

    Maar als ik eens Google zie ik dat er artsen zijn waar ik hetzelfde kan laten doen voor minder geld.

    Wie heeft er goede ervaringen met een arts/ kliniek, die qua prijs niet de hoogste is?

    Mag in A'dam zijn maar ook in andere plaatsen.

  • Britt

    Ga altijd naar bogar te Rijswijk, 135 euro per regio en een vriendelijke arts

  • marchel

    Nou bogar, breek me de bek niet open. Wat een onprofessioneel gedoe is het daar zeg. Nooit en te nimmer dat ik daar ooit nog naar toe ga. Meneer aait zijn hond en gaat daarna aan mijn gezicht zitten. 8-) en ik vroeg hem of hij zijn handen niet even eerst wilde wassen maar toen kreeg ik een snauw.

    Daarna kwam mevrouw er ook nog bij en die ging zich ermee bemoeien terwijl ze zelf eerst nog geen goedemorgen kon zeggen toen ik binnen kwam.

    Er zat een meisje die haar nagels had laten doen en ik hoorde haar zeggen: niet zo over mijn nagelriemen vijlen hoor want verleden keer waren ze echt helemaal kapot en deed echt zeer.

    Ik kwam het meisje naderhand bij het toilet tegen en schrok me rot van hoe haar nagels eruit zagen. tot bloedens toe en ik vroeg haar hoe dat kwam en ze zei: dit is echt de laatste keer dat ik hier naar toe ga want ik betaal zoveel geld en zie wat ik er voor krijg. En als ik er iets van zeg ben ik een zeur :S

    Nou, schiet mij maar lek maar bogar staat niet voor waar ze mee adverteren. Slechter dan slecht

  • Antonette

    Ik ben erg positief over dr Katja Kiewiet, Kiewiet de Jonge Kliniek, ervaren arts, eigen kliniek in oa R'dam en Noordwijk. Kijkt goed naar je gezicht en bepaalt vervolgens in overleg wat je nodig hebt gezien je wensen. Prijzen zijn, volgens mij, marktcornform, maar belangrijker: ik hoor nooit klachten over haar, ik ben zelf erg tevreden, natural look e.d

    Succes

    Antonette.

  • cardo

    Ik wil je adviseren om nooit naar Estetisch Centrum in Scheveningen te gaan bij de bekende Robert Schumaker, hij is geen arts maar een slager!

  • vonkje

    Ik vind Pascal Geyselinck bij Betaalbaarmooier goed. Heel aardig en gaat voor een natuurlijk resultaat. Als je iets wilt wat niet goed is, raadt hij het gewoon af. De kliniek heeft hele lage prijzen, veel goedkoper dan elders.

  • el-lis@hotmail.com

    Hoi allemaal ,

    Ik ben ook paar jaar geleden een keer naar rijswijk salon bogar gegaan..

    Ik heb de behandelende arts (Richard) achternaam ben ik even kwijt ..eerst zijn naam gevraagd en op internet naar ervaringen opgezocht ,

    kon toen niet slechte ervaringen lezen dus ik ben gaan proberen .voor klein beetje volume lippen ..

    Maar inderdaad zeg die arts is gewoon slordig kan gewoon niet echt uitleggen maar hij is absoluut geen kwalitatief arts en hij is meer type die snel geld wilt vangen dan aandacht aan klant geven .

    als je bij bogar salon bent ..vind ik al raar overkomen , je loopt eerst een kapsalon binnen met veel fhon en telefoon herrie , en als nieuwe klant sta je daar want je zoekt eigenlijk beetje kliniek achtige rustige wacht ruimte toch ?

    dus je gaat zitten midden in kapsalon en dan gaat in eens ergens in de hoek kamer deur open loopt een man met witte jas naar de kassa (balie) van kapsalon om te vragen wie vervolgens zij klanten zijn :=

    nou dit komt echt over net als ; slagers werk die illegaal vlees verkoopt of zo : )) komt echt niet netjes over, maar jah ik was eenmaal daar buiten stad met trein gekomen dus ik lette op dat vooral mijn behandeling wel goed zou gaan …

    vervolgens ga je met arts mee naar een kamer in de kapsalon : ) ga je zitten die arts is op uit geld ..en niet om klant als mens tevreden te maken ,dat is wat ik ervaart heb ..nee niet echt om weer terug te gaan ..

    ik heb meerdere artsen kennis gemaakt

    onder ander Peter Termohlen, Jani van Loghem Amsterdam prachtige artsen bij deze artsen merkje gewoon ze geven om hun klant ,en ook deze artsen hebben om de zo veel tijd mooie acties …

    voor mij geen ander arts meer ..ik vind een arts heeft kwaliteit eigenschappen of niet …die krijgen ze niet door behalen van artsen diploma …

    groetjes

    ellis

  • Marianna

    Hoi Brit,

    wat ik niet aan kan raden is Peter Driessen!ook de klachten afhandeling bij hem is buitengewoon teleurstellend.

    Ik had mijn ervaring op dit forum gezet, maar dat is eraf gehaald.

    Een slechte ervaring mag blijkbaar niet gedeeld worden, alhoewel Marcel en Cardo mag wel hun mening hier uiten,…….in vorm van slechte ervaring???

    Ik denk dat een kliniek waar je moet tekenen voor de overeenkomst /afspraak aan te raden is, dit om verrassingen te voorkomen. Dat is waar ik tegenaan ben gelopen, en achteraf is het dan niet te bewijzen. En bij mij had dat grote gevolgen en geen goede klachtenafhandeling.

    Veel succes bij het vinden wat je zoekt!!!

  • charlie1975

    Gijs Anker in Amsterdam Zuid. Ik kom er al jaren!