janssenkliniek geschorst door tuchtcollege

  • Rina

    De klachten zijn deels gegrond en vereisen het opleggen van een maatregel. Daarbij overweegt het college het volgende.

    Het college zal geen rekening houden met het (niet onaanzienlijke) tuchtrechtelijk verleden van verweerder, nu dat is opgebouwd vanaf 2008 en de onderhavige feiten van (ver) daarvoor dateren.

    Alles bijeengenomen acht het college de maatregel van waarschuwing passend.

    http://tuchtrecht.overheid.nl/nieuw/gezondheidszorg/uitspraak/2012/YG1674

    2 januari 2012

    En weer één erbij op de lange waslijst van de beruchte Martin Janssen

  • Ger

    Martin Janssen van de Janssenkliniek staat sinds kort genoteerd op de zwarte lijst

    www.sin-nl.org/

    De Janssen kliniek is zijn kliniek

  • Thea

    het ziet er naar uit dat de beide beroepsverenigingen, NVPC alsmede NVEPC het lidmaatschap hebben ontnomen van Martin Janssen, de voortdurend in opspraak zijnde falende plastisch chirurg van zijn Janssenkliniek te Oisterwijk.

    De vermelding van zijn lidmaatschappen is verdwenen van zijn homepage en hier is kennelijk nu hier door hem iets

    onduidelijks, maar vooral niets betekenends geplaatst,

    candidate ASAPS, een organisatie in Amerika. Het stelt niets voor.

    Tja, Janssen gooit zijn eigen glazen meer en meer in, dit moest er van komen, want welke beroepsvereniging wil

    mede vertegenwoordigt worden door deze prutser met zijn 6 tuchtrechterlijke veroordelingen en zijn voorwaardelijke

    schorsing. Kijk maar eens op de zwarte lijst van Sin-nl.org/

    Martin Janssen is met stip de slechtste plastisch chirurg, die je moet mijden.

    De patient heeft het altijd gedaan bij kwesties, totaal geen zelfreflectie, een autist met slecht een drang en dat is

    geld. In december nog weer op televisie bij het kanibalisme item van BNN, zijnde de man, die meewerkte aan dit

    alom en zelfs in de wereldpers verafschuwde item. Geen arts met maar een greintje ethiek zou dit hebben gedaan,

    maar Janssen stoort zich aan niets en liegt bovendien met regelmaat voor een tuchtcollege,

    Bovendien fraudeert de Janssenkliniek met de uitslag van een consumentenbondonderzoek,

    Google op de Janssenkliniek en Martin Janssen, dan lees je, dat je hier niet moet zijn

  • Yfke

    Ik roep iedereen op, die klachten heeft, dit aanhangig te maken bij het medisch tuchtcollege.

    Die Martin Janssen met zijn Janssenkliniek is al verbannen door de beroepsverenigingen ook.

  • anoniempje

    Maar het is net de omgekeerde wereld!!!! Ik heb als slachtoffer van Janssen ook geschreven binnen dit forum. Krijg ik vervolgens een brief dat hij mij aanklaagt wegens smaad!!!

    En dat terwijl hij net zelf door zijn fout een berisping had gekregen van het tuchtcollege. En volgens mij is smaad dat je leugens verspreid over iemand en niet als je de waarheid vertelt!

    Het ego van deze man is zo groot dat hij van gekkigheid niet weer weet wat hij moet doen.

  • sheila100

    Pfffff, jha

    Ga geen aquamid injectables bij hem injecteren!!

    Hij zet ze ruim 1 cm verkeerd, en niet symetrisch zodat je maar mag blijven terug komen, voor de volle 900e.

    2 andere artsen zeiden me dat had je nooit moeten doen, de chirurg die dit deed wilde alleen maar veel geld aan je verdienen!

    Als je dan met hem hebt over een grote operatie kan hij ineens morgenochtend al, en gaan we niet in op de verwachtingen van mij, alsof de kapper

    tegen me zegt "morgenochtend doen we wel even het kleurtje wat we altijd gebruiken dan heb ik nog een gaaje in mijn agenda!!

    ,

  • Frederique

    Martin Janssen is een gevoelloos monster. Pas op voor hem. Hij is een grote kluns die nooit een diploma had mogen krijgen.