Macrolane in Billen

  • oz

    Hi Karin,

    Ik ben vandaag geweest. Dezelfde dokter. Inderdaad eerste instantie 4500 euro en daarna 3000 euro per jaar. Hij heeft mij ook een foto van een man laten zien. Als het eenmalig was, zou ik het wel laten doen maar jaarlijks 3000 euro betalen zie ik niet zitten.

    Gr

  • Petra44

    Hoi Oz,

    Ja, ik denk er precies hetzelfde over! Mocht je de komende tijd nog nieuwe dingen te weten komen betreffende ronde billen laat het me dan aub weten.

    Indien ik nieuws voor je heb dan zet ik het op dit forum..

    Doei,

    Petra

  • oz

    Hoi Petra,

    Ik zal je zeker op de hoogte houden. Mijn email is os65@hotmail.com.

    gr

  • lieke10

    Dames ik ga waarschijnlijk over een paar maandjes mijn billen iets laten opvullen d.m.v. eigen vet.

    Iemand ervaring hiermee??

  • Petra44

    Oh daar heb ik ook naar geinformeerd. Wordt nagenoeg niet gedaan in Nederland.

    Ben benieuwd waar jij dit wilt laten doen. En heb je al een intake gesprek hierover gehad? Ik ben benieuwd …. Groetjes, Petra

  • Tattoo girl

    Hallo,

    In 2009 heb ik de ingreep ondergaan, helaas heb zo weinig billen dat zelfs met het maximale toegestane hoeveelheid Macrolane, ik nog steeds geen billen had! Na een jaar zie je er helemaal niets meer van. De ingreep op zich viel mee, paar dagen lastig zitten.

  • Sheila

    Ik zie nu pas dit topic, er zijn 2 andere topics over bilvergroting (voor zover ik weet) en ik ben al sinds 2008 ermee bezig.

    Ik wilde geen tijdelijke dingen, geen Macrolane, onbetaalbaar en weinig resultaat, dat is alles wat ikerover lees, ook hier weer. Lijkt me zeer deprimerend als je eindelijk wat meer bil hebt,en je ziet het alleen maar minder worden… Dus nee, dat was sowieso geen optie voor mij.

    Ook ik dacht dat er in Nederland niemand was die PMMA gebruikte, en mijn enige optie was naar Mexico, waar ik erg tegenop zag. Ik had de reis voor 21 t/m 28mei gepland, en wonder boven wonder heb ik net optijd iemand gevonden, en heb het vorige week laten doen!!

    Sowieso moet je rekenen op 2x inspuiten, maar het resultaat is echt super :)

    Ben echt blij. Mijn bil/heup-omvang was 91cm en is nu 96cm.

    Ik was ongelofelijk bang maar het is mij 1000% meegevallen. Over een maand ga ik voor ronde 2, ik wil wat meer in mijn heupen en ook wat meer in de billen.

    Van te voren kan ze al zien hoeveel je nodig hebt om te krijgen wat je wilt, dit kun je makkelijk uitleggen, want je weet zelf natuurlijk wat èn waar je het wilt.

    Ik hoor wel als er interesse is.

    Meestal hoor je niks meer dan de meiden die het hebben laten doen, maar ik weet wat een zoektocht het is, en ik weet hoe graag ik had gewild dat ik dit 5 jaar geleden al had kunnen doen.

  • Sara2012

    Sheila, ik heb je een berichtje gestuurd. check je privebericht :)

  • Sheila

    Sara2012, ik krijg geeen prive-berichten of berichten als er op het forum gereageerd is…helaas.

    Ik zie bij jou ook geen contact-adres staan dus kan je ook niet mailen….

    Laat even weten hoe ik je kan bereiken ok.

  • Sheilala

    Heb me geregistreed zodat ik ook prive-berichten kan ontvangen en een berichtje krijg als er gereageerd is, gezien de naam “Sheila” al in gebruik was moest ik hem veranderen, is nu Sheilala :)