botox hangend ooglid

  • marian

    Hallo,

    Ik heb vorig jaar botox laten inspuiten de verticale fronslijn, Resultaat na een week hangen ooglid.Dacht dat dat alleen kon gebeuren bij inspuiting in de horizontale fronslijnen.

    Dit was me nog nooit overkomen. Het was deze keer wel door een andere arts ingespoten.

    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik laat het volgende week namelijk weer inspuiten wel door een andere arts.

    Ben natuurlijk bang dat dat nu misschien ook weer gebeurt. Maar ijdel laat het toch weer doen.

  • Vlinder

    Dag Marian

    Ik heb precies hetzelfde. 1 hangend ooglid bij inspuiting van de verticale fronsrimpel tussen mijnnwenkbrauwen. Ik had ook een vervangend arts bij de prins hendrikkliniek.

    Ik spuit al jaren botox en het is me nog nooit eerder overkomen. Het is gewoon de onkunde van de Ary's. Hij geeft aan 1 zijde teveel gespoten (en op de verkeerde plek).

    Ik ben terug gegaan omdat de assistent aangaf dat het met een tegenprikje verholpen kon worden. Dat is dus niet zo. Resultaat is namelijk dat je wenkbrauw dan weer aan 1 kant hoger komt te staan. Omdat ik daar over doorvroeg vond de arts het heter om idd dat tegenprikje niet te doen.

    Wel heb ik oogdruppels meegekregen waardoor het oog opties groter lijkt.

    Onzin natuurlijk. Ooglid hangt en komt passeer goed als de botox daar is uitgewerkt.

    Hoe lang heb jij er mee gelopen?

    Mijn advies: zoek een andere arts.

    Tom van eijck in Amsterdam is in mijn ogen 1 van de betere die er rondloopt.

    Ik ben voor de prijs gegaan maar doe dat sus nooit meer. Lopen al weken met dat rare ooglid en kan ook 1 ook niet goed sluiten. Heel fijn als je 's morgens wakker wordt en het idee hebt dater zand in je ogen zit.

    Ben nogsteeds een botox fan want als het mooi en netjes gedaan is ziet niemand het maar oogt alles wat rustiger met minder rimpels..

    Succes

    Groetjes

  • Vlinder

    Excuses voor de taalfouten (via iPhone gedaan)

  • Aksi

    Ik heb drie weken geleden voor de derde keer botox laten spuiten voor mijn fronsrimpel. Omdat het de eerste twee keer bij mij weer uitwerkte na 5 weken, heeft mijn arts er nu extra veel ingespoten (mannendosis), waaronder ook boven de wenkbrauwen. Vanochtend werd ik wakker met aan de linkerkant een opgezwollen, dik oog. Het ooglid hangt (nog) niet echt, maar doordat het oog dik is, lijkt het alsof ik loens. Ik kan niet goed naar links of rechts kijken en heb constant trekkende spiertjes aan de zijkant van dat oog. Ik heb al sinds een paar dagen na deze behandeling last van dit oog, dus ik denk dat het in verband staat met die botox injecties.

    Iemand enig idee hoe lang dit gaat aanhouden en of het, na drie weken, nog erger gaat worden?

  • Saskia

    Ook ik heb twee dagen geleden een botoxbehandeling voor mijn voorhoofdrimpels laten uitvoeren. Ondanks dat ik het door een arts in een erkende kliniek heb laten uitvoeren, zijn mijn beide oogleden gaan hangen. Het ziet uit alsof ik erg moe ben. Ik maak me hierover erg ongerust en vraag me af of iemand hiermee ervaring heeft? hoelang het blijft en of er iets tegen te doen is? Ik vind hierover namelijk geen informatie op internet en de arts zegt dat ik over (…pas…)3 weken op controlle moet komen!!!

    alvast hartelijk dank voor jullie reactie!

  • Valere

    Jullie zijn gewoon allemaal slecht geïnformeerd en laten dit zo maar doen alsof het een onschadelijk spuitje is.

    Botox is een gif en sprouting enerzijds , verspreiding op niet gewenste plaats anderzijds is een niet te voorspellen mogelijke complicatie. Ook voor een ervaren arts.

  • x

    Bijna een maand geleden (20-02-2020) liet ik botox inspuiten voor mijn fronsrimpel bij een erkende dermatoloog. Na 8 dagen kreeg ik een sterk aanwezig hangend ooglid aan de linkerkant. De dermatoloog schreef me iopidine druppels voor. Deze hielpen een beetje. Dit is geen medicijn, enkel een camouflage middeltje. Ik ben nu 16 dagen verder (sinds het hangend ooglid) en ik zie een duidelijke verbetering. Volgens mijn dermatoloog duurt het minstens 3 weken voordat het zich volledig herstelt. Geduld hebben is de boodschap. Hang in there!;)

    Post was bewerkt op 16-03-2020 13:31 door x