.praktijk michail.in Horst

  • Tina

    Ik ga volgende week zaterdag voor mijn ooglid correctie, en kan niet wachten.

    Ik heb de afspraak 17-03-2012, om 11.00 uur en laat zeker hier een bericht achter hoe het is geweest.

  • Sandra

    Hallo Tina,

    Ik overweeg ook naar deze dr. te gaan. Hoe is nu het resultaat van je ogenleden?

    gr,Sandra.

  • Walter

    ik wil een onder- en boven ooglidcorrectie laten uitvoeren en het valt me op dat de praktijk van Michail best lage tarieven heeft t.o.v. andere praktijken.

    Gezien de discussies die op dit forum al eerder de ronde deden, vraag ik me af wie er goede (of slechte) ervaringen hebben met de praktijk van dr. Michail of met zijn geleverde werk m.b.t. ooglidcorrecties.

  • liesbeth

    Hallo Tina,

    Hoe is je ooglidcorrectie verlopen? Mooi resultaat.

    Ik overweeg een macs lift of een liquid facelift en heb al een afspraak staan bij dr. Nelissen in Zolder. Vroeger de level4 kliniek in Hasselt.

    Maar ik vind de reacties zo positief over dr. Michail dat ik daar toch ook een afspraak ga maken.

    Laat even weten hoe het met je gaat of je ogen mooi geworden zijn.

    Groetjes,

    Liesbeth

  • Robert

    Lieve mensen,

    ik wil binnenkort een onderooglidcorrectie laten doen bij Dr Michail.

    Heb vet/vochtophoping en een zeer vermoeide uidrukking in mn gezicht,

    na een nacht perfect geslapen te hebben vragen collega's of ik weer op stap ben geweest

    wat ik dus echt verschrikkelijk irritant begin te vinden want het word alleen maar erger.

    Zijn er mensen die een onderooglidcorrectie hebben laten doen bij dr Michail en zo ja hoe is dit gegaan?

    Na hoelang kan je mensen onder ogen komen zonder dat ze echt nog zien dat er net wat aan gedaan is??

    Mvg Robert

  • Lilian_maril@hotmail.com

    Hallo beste lezers ,

    Ik ben 10 januari bij dokter Angelo's geweest in horst ik moet eerlijk zeggen ze zijn echt super vriendelijk en ik ben aan mijn ogen geholpen en het is echt super mooi morgen mogen de hechtingen eruit dus ben heel benieuwd of ik het opnieuw moest doen deed ik het gelijk weer ik heb niks gevoeld ze stellen je op je gemak kort samen gevat ik vond het al met al gelukkig mee vallen en ben tevreden . Met vriendelijke groet Lilian Verhoeven

  • Lilian_maril@hotmail.com

    Sorry bovenooglid correctie

  • enormann@online.nl

    Hallo Astrid,

    ik overweeg ook een facelift in de praktij van dr. Michail te doen. Ben je nog steeds tevreden met het resultaat?

    Vriendelijke groet,

    Ewa

  • bloem

    Hallo Astrid, ik wil ook graag een MACS lift laten doen bij dr Michail, ben je nog steeds tevreden met het resultaat?

  • diana

    Wat is jullie ervaring met boven ooglid correctie. Door dr.michail.