neuscorrectie dr. vanhaesebrouck

  • van ryckeghem jessica

    hoe is jouw neuscorrectie verlopen ? ben je tevreden van de dokter? ik heb morgen een afspraak, en ik ben toch wel wat zenuwachtig.

    grt jessi

  • Soof

    hoi allemaal!!

    Als ik vragen mag hoeveel hebben jullie betaald bij dr. vanhaesebrouck? Ben student dus arm maar wil het al heel graag!

    hoe is het bij jullie gegaan allemaal, hoe werkt zo'n consult maken enzo?

    alvats bedankt

  • bie

    Hallo!

    Ik wil een neuscorrectie laten doen omwille van medische redenen. Mijn tussenschot staat scheef, wat ervoor zorgt dat ik moeilijk kan ademen door mijn linker neusgat.

    Eveneens heb ik regelmatig last van een verstopping aan de linkerkant. Klinkt vies, maar ik heb dan meestal een prop neusvocht dat vastzit (de druk hiervan zorgt meestal voor hoofdpijn) en als ik heel hard snuit, een paar keer na elkaar dan komt het eindelijk los. Dan voel ik direct die opluchting, die druk die weg is. Nu vroeg ik mij af of er een tussenkomst is van de mutualiteit (in België) in dergelijke gevallen.

    Ik vind die info niet terug op internet. Kan iemand mij hierover info bezorgen?

    Alvast bedankt!

    xx bie

  • Amel

    Hoi iedereen,

    Ik zie her en der dr. Van Haesebrouck aangeprezen worden. Is deze chirurg nog werkzaam? Ik kan deze nergens vinden.

    Mvg Amèl.