ervaringen liquid facelift

  • Kiki

    Heeft iemand al ervaring met een liquid facelift? Ik vind het lastig om een goede kliniek te kiezen en een keuze te maken botox en perlane of een liquid facelift. Hoop dat iemand me verder wil helpen.

  • jorn

    Een Liquid facelift kan ook met Perlane worden gedaan. Vaak moet je een liquid facelift zien als een combinatie van een filler (een hyaluronzuur, Radiesse en een Botuline Toxine). Alleen hyaluronzuren is zonde, dan heb je meer nodig en ben je duurder uit. Ik ben zelf 3 jaar verantwoordelijke geweest voor de verkoop van Radiesse in NL en Vlaanderen (voordat ik mijn eigen kliniek ben gestart) en heb menig liquid facelift gezien. Een fantastische behandeling, maar je moet wel rekening houden met een jaarlijks (kleiner) onderhoud.

    Mocht je meer willen weten dan hoor ik het graag. Hopelijk wil iemand reageren met ervaring want de liquid facelift is een nieuwe term in het cosmetisch wereldje (geintroduceerd door mij eerlijk gezegd in mijn Radiesse-periode :-) )

    gr. jorn

  • bloem

    Zit er ook aan te denken maar kan het als je al een permanente filler (aquamid) in je wangen hebt?

  • Sonia

    Hallo Jorn,

    wat is de naam van jouw kliniek en wat is de prijs voor een full liquid facelift

  • ines

    Dag Jorn, Kan je mij eens uitleggen wat eigenlijk een liquid facelift is? Heb daar eigenlijk nog nooit van gehoord. Ik laat wel botox spuiten maar ik denk dat dat wel geen liquid is? bedankt bij voorbaat. groetjes.Ines

  • phet

    Ines, kijk eens op Google.

    Hier zie je veel voorbeelden. Het wordt ook hier in Nederland gedaan.

    Vaak met een heel mooi resultaat, het lijkt soms wel een facelift.

  • ines

    Dag phet,

    ben even gaan kijken op google en naar foto's. Sta echt te kijken van het resultaat! Zou dat echt zijn ??Heel mooi eigenlijk. Groetjes en bedankt. Ines

  • jorn

    Hoi Ines,

    kijk eens op http://www.abc-clinic.nl/liquid-facelift-voor-na.html

    Bij behandelingen (op onze site) kun je er meer over lezen. Je moet het zo zien dat er naar het hele gezicht wordt gekeken bij een liquid facelift (facial approach) . Een goede arts zou dit altijd moeten doen, maar dat gebeurt niet altijd.

    Liquid facelift is een term die, echt waar, door mij in Nederland is geintroduceerd, toen ik nog voor Radiesse verantwoordelijk was. SIndsdien zie ik het steeds meer in Nederland. Ik heb het overigens niet zelf verzonnen, want de term is afkomstig uit de VS:

    Je behandelt een gezicht ipv een indicatie. Door een top-down approach lift je een heel gezicht of deel van een gezicht. Gevolg is dat je een mooier en beter resultaat krijgt met een jaarlijks (of langer) onderhoud. Ik kan het je eventueel telefonisch goed uitleggen.

    Fijn weekend,

    Groeten Jorn

  • bloem

    Kan ik een liquid facelift laten doen als ik al een permanente filler in wangen en neuslipplooi heb?

  • jorn

    Kan wel, maar niet zonder risico's.

    Wat voor permanente filler heb je?

    Groeten Jorn

    ABC Clinic