iemand ervaring met dokter van loock te antwerpen?

  • MARIA

    Graag had ik geweten of er nog mensen zijn die niet tevreden zijn over dokter van loock en zijn werk,bij mij is het in ieder geval grandioos mislukt en weinig uitleg krijg je dan,hij probeert langst alle manieren het goed te klappe,maar ben niet akkoord over het resultaat en zal blijven gaan tot hij mij een oplosing geeft

  • Yas

    Welke operatie heb u gehad en wat is er mislukt bij u? Want ik wil mijn borsten verkleinen bij hem.

  • charlotte

    Kent iemand goede chirug voor neusopperaties?

  • Vann

    Dr. Noorman van der Dussen in AZ Monica Antwerpen. Heb bij hem 2 maanden geleden een neuscorrectie ondergaan en ben tevreden met het resultaat.

  • Leentje

    Het is natuurlijk al lang geleden dat dit bericht gepost is, maar als je je ongelukkig blijft voelen door een fout dat gemaakt is door een plastische chirurg dan vergeet je het niet tot er een oplossing aangeboden wordt. Bij deze hoop ik dus dat ik toch nog antwood krijg. Het verhaal hier klinkt me zo bekend in de oren, bij mij is er ook een fout gebeurd en ben ook terug gegaan. Hij heeft toen wel geprobeerd om het nog te corrigeren maar zonder resultaat. Nadien aleen maar excuses en dat ik ondanks de fout toch blij mocht zijn met het resultaat. Ik heb zoveel spijt dat ik die ingreep heb laten doen of toch al zeker bij hem. Waarschijnlijk kan het nooit opgelost worden en ik heb er nu enorm veel complexen door en durf amper nog in bikini rond te lopen + bij een nieuwe relatie maakt me dat ook enorm onzeker.

  • Mieke

    Ik ben onlangs geopereerd door Dr Van Look.Ik ben 100% gelukkig met het resultaat en de zeer goede zorgen.Het is een hele lieve empatische man.Ben sinds 15 jaar patient bij hem en telkens ben ik zeer tevreden geweest.Denk niet dat ik ergens beter zou kunnen geholpen zijn.Ik adviseer hem iedereen aan.

  • Aline

    Op 26 februari 2021 heb ik een borstverkleining + borstlift laten doen bij Dr Van Look. Vanaf dag 1 tot het einde (na controles) was dit een onvergetelijke geweldige ervaring. Alles werd heel goed opgevolgd, de Dokter is een heel aangenaam man die me onmiddellijk op mijn gemak stelde. Ik heb niets pijn gehad na de operatie, ben wakker geworden na narcose onder een lekker warm dekentje. Ik ben super tevreden van het resultaat! En voel me dankzij Doktet Van Look na 2 zwangerschappen eindelijk terug mooi;) Ik raad deze Dokter echt aan iedereen aan! Ikzelf had zijn naam gehoord van een vriendin die reeds klant was bij hem en ook heel tevreden was. Heel blij dat ik naar haar heb geluisterd!