Geopereerd door Dr. Emre Ilhan

  • juultje

    hallo allemaal,

    Nou ik ben sinds twee dagen weer op Nederlandse bodem! Ik ben erg opgelucht blij en gelukkig dat ik deze enorme (voor mij) grote stap heb gezet.

    Alles is goed verlopen ik ben in een uitsekende ziekenhuis in Istanbul geopereerd door Dr Emre Ilhan de operatie heeft 4 uur geduurd onder algehele narcose.

    Ik was erg bang en zenuwachtig maar ik heb er niets van gemerkt en toen ik wakker werd uit de narcose vroeg ik aan de chirurg of ik al geopereerd was!

    Ik kan hier nog heel veel schrijven over mijn 10 dagen durende avontuur.

    maar ik wil ook nog heel veel uitrusten.

    Groetjes aan iedereen en ik beantwoord met alle plezier jullie vragen.

  • essie

    Hoi hoi,

    Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen. Op 9 augustus word ik ook bij hem geopereerd en heb hem regelmatig via de telefoon gesproken. Echt een aardige man.

    Groetjes

  • can

    ik ben ook van plan om een neus operatie te doen in turkije, maar ik ben aan het onderzoeken welke doktoren goed. ik heb heel veel gelezen over deze meneer iedereen is heel positief en ze zijn allemaal tevreden over hun neus.

    Hoe lang duurde het na je 1e afspraak dat je geopeerd werd.

    zou ik mogen weten wat het gekost heeft, excl vlucht hotel etc…

    Groetjes can

  • can

    hee juultje

    ben je al opgeknapt,,

    ga je je ervaring nog samen met ons delen?

  • ilk

    hey JuuL..

    Ik ben ook heel erg benieuwd naar je ervaring met Dr. emre ilhan…

    Zelf wil ik met de kerstvakantie naar turkije voor een neusoperatie.

    Eigenlijk zoek ik meer soortgenoten :) die ook die in die periode gaan reizen voor een consult en operatie bij

    dr. emre ilhan..

    Zijn er mensen die ook in die periode (kerstvakantie 2010) een reis plannen.

    Graag hoor ik reacties…

    groetjes ilk

    PS : Als er ook andere mensen zijn die door Dr.Emre Ilhan zijn geopereerd en willen dat graag delen. alles is welkom.

    alvast bedankt

  • juultje

    Heeey allemaal,

    Ik ben heel langzaam aan het herstellen de neus voelt dik en hard aan, ik kan werkelijk bepaalde dingen niet doen waarvan ik niet eens wist dat ik die deed?! snap je het nog….het is bloed heet in nederland en ik smeer mijn gezicht in met factor 50 en draag een petje wat ik nog nooit in mijn leven heb gedragen(want dat vond ik niet mooi bij mijn neus;-))

    Buiten alle ongemakken van een neuscorrectie krijg ik veel positieve reacties van mijn omgeving even een paar voorbeelden: oh ben je geopereerd dan? dit vind ik zelf nog wel de leukste! of: wauw wat een mooie neus, hij past echt bij jou, wat natuurlijk, je ziet helemaal niet dat je 3 weken geleden bent geopereerd.

    De operatie merk je uiteraard niets van (algehele narcose) na het wakker worden was ik ook niet draaierig of misselijk. Ik heb gelukkig niet over gegeven.

    Maar ik zag er wel uit alsof ik door drie hele boze mensen in elkaar was geslagen, vooral rond mijn ogen en na de derde dag zakte de zwelling naar mijn

    wangen/kaken ik zag er drie dagen lang uit als een hamster.

    Ik heb werkelijk geen pijn gehad ik heb niet eens een paracetamolletje geslikt!

    Het herstel daaraantegen valt me wel zwaar Ik heb ook 2 zoontjes dus dit heeft er ook mee te maken, maar ze houden gelukkig goed rekening met me.

    ze hebben me voor het eerst 10 dagen na de operatie gezien met pleisters en schrokken wel een klein beetje, ik heb ze verteld dat ik naar de dokter ben geweest

    en dat de dokter mijn neus weer beter heeft gemaakt! het grappige is toen op de 13de dag de pleisters eraf gingen was ik best wel zenuwachtig wat ze gingen zeggen. maar ze zagen het verschil niet eens Jah ik ben hun mama met mooie of lelijke neus dat maakt hun niets uit. Als ze ouder zijn ga ik het wel vertellen hahaha.

    Ja verder ik heb 20 dagen voor de operatie een afspraak met Dr. Emre Ilhan gemaakt ik had hem niet gesproken ik heb alles via de mail gedaan. ik had er vertrouwen in dat mijn keuze om voor hem te kiezen goed was.

    Mede dankzij alle verhalen die ik op kadinlar klubu forum over hem heb gelezen (hij is gewoon goed punt)

    Er werd een datum geprikt voor de operatie in Acibadem hastanesi in Atasehir Istanbul echt een

    top ziekenhuis met hele comfortabele grote kamer voor jezelf alleen ruime badkamer tv en internet en 3 maaltijden per dag, 1 overnachting is inbegrepen en als je wil kun je nog langer in het ziekenhuis blijven.

    Ik ben 3 extra nachten gebleven met mijn nichtje als refakatci en ik moest 50 euro per nacht afrekenen! 2 personen eten drinken, medische hulp etc. need I say more?

    Daarna ben ik naar mijn oom in kartal geweest om verder te herstellen. maar ik raad iedereeen aan om wat extra nachtjes in het ziekenhuis te blijven al is het alleen maar voor je eigen gemoedrust en nog een bonus is dat de dokter elke dag eventjes komt kijken hoe je je voelt en hoe het eruit ziet.

    Ik ben in totaal 10 dagen in Istanbul geweest.

    De operatie kost 4500 tl.

    Groetjes

    Juultje

  • Essie

    Hallo mensen, ook ik ben twee dagen terug geopereerd. in de loop van de tijd laat ik jullie meer weten over de procedure. Momenteel zit mijn neus in het gips en heb nog hechtingen. Ook is mijn hoofd erg opgezwollen, maar ik heb geen blauwe plekken ofzo! Over de dokter zelf kan ik zeggen dat voor hem de mens belangrijker is dan het geld. Hij doet zijn best om je zo goed mogelijk te laten herstellen. Daarnaast is hij ook erg aardig. Juultje, ik mail jou nog mijn foto's wanneer al het verband etc weg is.

    Groetjes..

  • juultje

    heey Essie

    Door wie ben je geopereerd?

    en fijn als we email en foto's kunnen uitwisselen

    gedeelde smart is halve smart!

    ik wens je veel en spoedig beterschap.

    groetjes juultje

  • 23

    hee juultje

    hoe is je neus geworden,, ben je er blij mee?

  • juultje

    hoi 23

    Ja ik ben er erg blij mee. maar er was dan ook een hoop mis mee dus het is nu zonder te overdrijven een hele mooie “natural look” neus geworden.

    Het is nog maar 11 weken geleden dat ik ben geopereerd dus helemaal genezen is ie nog niet, dus nog een paar maanden geduld en dan kan ik ook

    echt opgelucht en blij zijn met het resultaat.

    van profiel erg mooi maar van voren zie je idd nog dat ie ietsje gezwollen is.