nicole posch haaglanden kliniek

  • esmee

    Hallo

    Ik ben van plan binnenkort een bovenooglidcorrectie te laten laten.

    Nou zit ik twijfelen tussen twee artsen dr. Blecourt en dr. Nicole posch uit de Haaglanden Kliniek in Den Haag.

    Over dr. Blecourt staan allemaal goede dingen op het prikbord maar over dr. Posch kan ik helaas niets vinden al

    heb ik via via gehoord dat ze hartstikke goed is.

    Wie weet er wat meer.

  • martha de paulo

    Hi Nicole,

    Ik ben op consult geweest bij Blecourt en ik heb nog steeds spijt dat ik mijn MACSlift niet bij hem heb laten doen. Ik moest zo nodig het in Belgie laten doen omdat het 1000 euro goedkoper was en ik had voor beide artsen een goed gevoel stom van want de ingreep is niet mooi geworden. Ik weet zeker dat Blecourt een hele goede keuze is voor deze ingreep. Succes

    Martha

  • Marca

    Hi, ik ben afgelopen maandag bij dr Posch geweest voor mijn bovenooglidcorr, en ik ben echt supertevreden!!

    Een heel aardige, lieve goede arts.

    Zo gepiept en fantastisch gedaan!

    Zeker doen!!!

    Gr. Marça

  • Hetty H.

    Mijn ervaring met de plastisch chirurg drs. N.A.S. Posch Haga ziekenhuis locatie Sportlaan te Den Haag

    Vrijdag 17 juni 2011 zijn de hechtingen van mijn bovenooglid correctie (van een week geleden) eruit gehaald. Het resultaat is nú al geweldig

    Dokter N.A.S. Posch is niet alleen een kundige, maar ook lieve én warme persoonlijkheid !!

    Ze is echt een “MENS arts”: gericht op de “mens” en niet op een “nummer”.

    Echt een VOORBEELD !!!

    Ik kan én zal iedereen haar aanbevelen !

    Met dank aan dokter Posch én haar team !!

    Hetty H.

  • Sandra

    Hallo Hetty,

    mag ik vragen wat de ingreep jou gekost heeft?

    Ik ben op zoek naar een plastisch chirurg ivm een bovenooglid correctie en had al van haar gehoord maar nog niemand “gesproken” die ook echt wat heeft laten doen.

    Hoe ging het consult.

    Hoe snel was je “aan de beurt” :)

    Hoe jong ben je?

    Heeft ze foto's gemaakt voor en na?

    Zou je mij deze evt willen doormailen (na wat meer mailcontact misschien, dat begrijp ik volkomen)

    Het is nu 2 weken geleden en hoe is de genezing verder gegaan?

    Alvast enorm veel dank voor je antwoorden en ik hoop dat alles prima is en je heel happy bent!

    Sandra

    sterrenacht@hotmail.com