Ervaring met Noorman van der Dussen

• DELETION_USER avatar

Ben ook bij Dokter Noorman van der Dussen geweest.Ik kwam naar hem voor klacht diepliggende ogen ik wilde de bovenrand van wenkbrauw bot terug laten schaven,zodat ogen minder diep lijken.Wat doet deze ‘'oen’' hij schaaft bot weg onder wenkbrauw bot wat ogen holer maakt.Dit heeft zeer vrouwelijk effect op mannelijk gezicht.plus diepte word alleen maar erger erdoor,Ik krijg enorm veel negatieve reacties  erover te horen in mijn omgeving,andere chirurgen zoals Dr Bart van der ven(die in zelfde vakgebied zit) hebben bevestigd dat absoluut niet mooier op is geworden.Ik ben terug gegaan omdat ik hersteld wilden hebben maar deze geldvreter doet niet aan revisies omdat die daar geen winst op maakt.Ik raad deze charlatan niet aan!!

• DELETION_USER avatar

Hi,

Ik ben van plan om een afspraak te maken voor een consult bij Dr. Noorman van der Dussen. Ik kan helaas nergens voor en na foto's vinden. Ik wil graag een neustipcorrectie laten doen en wel met een minimale verandering dus zo natuurlijk mogelijk.

Zijn er mensen die recent nog recent een neuscorrectie hebben gehad?

• DELETION_USER avatar

mona

Hi,

Ik ben van plan om een afspraak te maken voor een consult bij Dr. Noorman van der Dussen. Ik kan helaas nergens voor en na foto's vinden. Ik wil graag een neustipcorrectie laten doen en wel met een minimale verandering dus zo natuurlijk mogelijk.

Zijn er mensen die recent nog recent een neuscorrectie hebben gehad?

Ik zou ook wel voor en na's willen zien, ik ben vorige week op consult geweest, ben jij ondertussen al geweest? Wat vond je en ga je bij hem laten doen?

• L.

Hoi ik ben ook van plan om een neuscorrectie te laten doen (gesloten techniek) door Dr. Noorman van der Dussen. Heb al een intakegesprek gehad en dat beviel goed. Ik kan helaas niet veel recente ervaringen vinden voor deze ingreep. Zijn er mensen die hier iets over kunnen zeggen?

• Conny

Voor mij is het alweer 27 jaar geleden, dat ik door dr Noorman van der Dussen geopereerd ben. Dit was voor mij een keerpunt in mijn leven. Had ervoor al zo’n 20 tal operaties gehad, maar wat hij voor mij gedaan heeft was fenomenaal. Geboren met lip, neus en gehemelte spleet was het leven niet echt aangenaam. Veel voorgaande operaties hebben niet het resultaat kunnen geven, welke hij wel voor elkaar heeft kunnen krijgen, Deze man is zo bekwaam, maar ook als mens speciaal. Begripvol en zorgzaam, hij is er voor jou, ziet je staan als mens en niet als nummer zoveel. Meesterwerk is wat hij aflevert en ik kan het weten met inmiddels ver over de 30 ingrepen. Destijds werd het voor mij vanuit de zorgverzekering ook vergoed, omdat ze in Nederland geen arts wisten die de zelfde capaciteiten had als hij. Dat lijkt mij voldoende te zeggen over zijn bekwaamheid. Mocht je twijfelen, niet doen je bent in zeer goede handen!!!