Neus-liplijnen opvaullen. Welke injectable?

• Moi

Ik zou graag binnenkort mijn neuslipplooi op laten vullen met een enjectable/filler.

Nu vraag ik me af of hier mensen zijn die daar ervaring mee hebben.

Welk product is er dan gebruikt en hoe bevalt dat?

Ik lees graag jullie reacties!!

Groetjes!

• Kitkatty

Dag Moi,

Ik heb Restylane Perlane gebruikt (zie mijn vorige berichtjes). Eerst was ik helemaal niet tevreden: toen de zwelling was afgenomen bleek er zo goed als geen verbetering te zijn. Maar 5 dagen geleden ben ik teruggekeerd voor een correctie en nu is het merkbaar beter. Ik heb er wel enkele kleine blauwe plekjes aan overgehouden en wat verkleuring van de prikjes–ik krijg gemakkelijk littekens–maar dat trekt wel bij, Ik heb een beetje een bobbelig gevoel, maar het is niet zichtbaar. Het resultaat is natuurlijk en tot nu toe vindt iedereen het geslaagd. Hopelijk blijft het 6 maand goed.

Wat ik wel vreemd vind is dat ik na beide behandelingen toch een ziek gevoel heb gekregen, een beetje grieperig zo.

De arts raadde me aan om een volgende keer Radiesse te gebruiken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Kitkatty

• Es

Ik heb vorig jaar Teosyal laten inspuiten op die plek en ziet er heel goed uit.

Mooi en direct resultaat en na 8 maanden zit het er nog steeds ondanks dat het een tijdelijke filler is.

Zeker zijn geld waard vind ik!

Ik had na de behandeling blauwe plekken op mijn gezicht die na 1 1/2 week verdwenen waren.