Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die liposculture overwegen maar echt géén idee hebben waar ze dat moeten doen net zoals ik?
Ik wil voor mijn ‘probleem’ liever niet meer dan 3500 euro uitgeven en woon in het midden van het Land.
Ik ben goed op gewicht en oog ook slank/mooi lichaam, maar ik baal van mijn zware knieen….. het geeft ook problemen met lopen.
Verder kamp ik ook sinds 9 jaar met een opvallende vetbobbel/rand op mn bovenbeen. Aan de andere zijde is het veel minder of vrijwel niet aanwezig, dat wil ik dus ook graag weg hebben.
Ik voel niets voor lipolyse ofzo, dat lijkt me geld verspilling. Ik heb al enige (negatieve) ervaring met plastische chirurgie/operaties maar wil desondanks nu toch dit weer gaan doen… ik heb er gewoon last van, ook omdat ik er onlangs een blessure door heb opgelopen. Ik heb ook nooit korte rokjes ofzo gedragen dus eigenlijk draag ik wel sinds mn pubertijd een beetje een last met me mee… Ik zat ook nog te twijfelen om misschien naar de huisarts te gaan om te kijken of het vergoed zou kunnen worden zodat ik gewoon weer beter loop.
Ik zou graag met iemand in contact willen komen die ook een beetje info aan het verzamelen is en eerst wat consulten wil doen. 2 weten ook beter dan 1. Na een beetje zoeken op google weet ik ook gewoon echt niet meer. Ik wil wel ergens heen waar ze wel vriendelijk en behulpzaam zijn, maar er is gewoon zoveel verschil in prijs en afstand. Ik wil natuurlijk wel de techniek die het veiligst is en het minste schade aanricht (die eventueel ook geschikt is bij lipoedeem) .