Perlane in neuslippenplooi

• Kitkatty

Hallo allemaal,

Ik was aanvankelijk in m'n nopjes met het resultaat en omdat ik nogal enthousiast van aard ben, liet ik dat meteen aan iedereen weten. Maar nu, nog geen week verder, is er nauwelijks nog sprake van een correctie. (?) Mijn nasolabiale groeven zijn iets minder scherp, maar op één of andere manier is de schaduw even diep. Vlak erboven is het een beetje gezwollen, vind ik, waardoor er precies toch weer een diepe plooi onstaat. Echt teleurstellend… Ik heb niet veel betaald en nauwelijks 1 syringe opgebruikt, maar ik kan nu met zekerheid zeggen dat het weggegooid geld is. Ik mag terugkeren voor meer, maar ik twijfel. Dat gezwollen deel zou ik misschien beter laten oplossen met hyaluronidase, dan ben ik tenminste dat neveneffect kwijt. Kan iemand mij iets aanraden?

Bedankt en groetjes,

–Kitkatty

• Kitkatty

Vandaag kwam mijn vriendin thuis van een kort reisje. Ik liet haar mijn gezicht zien; zij zag echt géén verandering… niets, noppes. Ik hoef de Perlane ook al niet meer te laten oplossen met dat enzym, want het is vanzelf weg. Ha. Ik snap niet hoe het mogelijk is maar toch is het zo.

• Kitkatty

Hallo allemaal,

Ik wou laten weten dat ik ben teruggekeerd voor een correctie en dat het deze keer wèl goed is. De arts had–omdat hij wist dat ik vreesde voor overcorrectie en dat mijn smile zou aangetast worden–gewoon weinig product gebruikt. Hij heeft extra Perlane in de diepere lagen ingespoten en wat gewone Restylane om de oppervlakkiger lijnen te verdoezelen. De zwelling is nu haast helemaal weg en het resultaat is wel degelijk beter. Nu nog hopen dat het lang genoeg blijft zitten.

Kitkatty