Hallo
ik wil jullie graag om hulp en tips vragen, ik ben geboren als meisje maar ik heb mij nooit een meisje gevoelt. Op hele jonge leeftijd riep ik al dat ik nooit borsten wil krijgen en dat ik ze meteen weg zou snijden als ze begonnen te groeien. Toen ze begonnen te groeien heb ik ze inderdaad zelf proberen weg te snijden maar dat was geen succes. Iedere dag hierna heb ik me er kapot aan geërgerd dat ze er zijn. Maar ik besefte dat er niemand zou zijn voor mijn 18e die mij zou helpen om ze weg te halen dus ik heb gewacht. Meteen toen ik 18 geworden was ging ik naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de chirurg , maar ik kreeg een doorverwijzing naar een psygeloog. De huisarts zei toen dat ik eerst maar eens moest kijken of ik er met veel thearpie anders over zou gaan denken, maar ik denk er nog steeds het zelfde over. Ik heb een F cup en ondervind daarom iedere dag problemen hiermee, kleding past niet, ik heb nog niet 1 bh in mijn maat omdat die veel te duur zijn,, en het doet iedere dag ontzettend veel pijn. Er is alleen niemand in mijn omging die mij hier in steund. Is er iemand die weet wat ik nog kan doen ? Want als ik nog veel langer hier mee moet door leven ga ik denk ik echt zelfmoord plegen, ik kan dit niet langer meer aan.
gr Mafkees