dr lommen borstvergroting wie heeft er ervaring mee

• maries

halo dames

ik heb een consult binnekort bij dr lommen voor een borst vergroting,

nu heb ik bij 2 vrouwen een borst vergroting gezien en die zijn echt supper mooi geworden ( die hebben een ronde prothese van 400 tot 425 cc)

en hadden hele erge hang borsten ( dat is bij mij niet het geval maar heb best wel vel omdat ik 5 kg ben afgevallen en al een kindje heb gehad )

ik heb nu bh maat 80/85 b kleine c

hebben jullie ervaring met dhr lommen zo wat ik lings en recht hoor moet ie wel heel goed zijn hij werkt ook in m c in scheveningen

tip zijn heel erg welkom

mvg maries

7

• Honest

Hoi Maries,

Ik heb geen ervaring met een borstvergroting bij dr. Lommen, maar hij heeft bij mij wel een liposuctie uitgevoerd een paar jaar geleden.

Ik heb hem ervaren als een man die wat ongeïnteresseerd overkomt in eerste instantie, maar al snel merk je dat dat gewoon bedoeld is als duidelijk en eerlijk.

Ik denk dat ik het meer zo ervaren heb omdat ik toendertijd erg onzeker was over mijn lichaam en bepaalde eerlijke dingen niet wilde horen.

Ik was namelijk aardig wat afgevallen en had eigenlijk een te slappe huid voor lipousuctie, dat gaf hij mij ook aan, maar toch heb ik het doorgezet. Als ik naar hem had geluisterd had

het er dus nog beter uit gezien dan nu. Om een lang verhaal kort te maken, is het dus best een kundig arts die gewoon duidelijk en eerlijk is over wat je van hem kunt verwachten. Hij brengt het alleen

af en toe een beetje hard. Ik wens je heel veel succes in ieder geval.

gr. Honest

• maries

hallo honest,

dat is al wel een hele gerust stelling ,ik moet op consult en ben daar al heel zenuwachtig voor dus laat staan als het zover is dat de dag gaat aanbreken van de operatie,pfff

maar ik zou ook liever een eerlijke arts die het goede met mij voor heeft

heel erg bedankt voor je reacktie

gr maries