Injectables..waar??

• Sanne

Ik ben nu eind dertig, en heb al eens wat restylane laten inspuiten bij de Elzen Kliniek, goede ervaringen mee, maar ik woon nu wat verder uit de buurt..en heb natuurlijk

wat rondgekeken op internet, ook Tom van Eijk en Floor Claus komen goed naar voren, iemand ervaringen met hen??

De restylane die ik tot nu toe heb laten inspuiten was in wangen/jukbeenderen…en daarbij nog een keer botox ivm fronsrimpel..

Hoor graag jullie ervaringen..!!

• Ellen

Beste Mary,

Ik heb ervaring met Floor Claus en ik ben erg tevreden over haar. Zij heeft mij in het verleden met botox en restylane behandeld. Het resultaat was mooi maar vooral erg natuurlijk.

Ze werkt nu o.a. voor de Jan van Goyenkliniek in Amsterdam. Wie ik ook kan aanraden is Peter Thermolen. Google hem maar. Hij werkt in verschillende steden zoals Rotterdam, Den Haag en Amsterdam. Ik kom bij hem nu drie jaar en het is heel vriendelijke man die ook nog echt de tijd voor je neemt. En ook is hij er voor je als je niet helemaal tevreden bent en spuit hij iets bij. Mijn vriendin is ook erg tevreden met hem. Zij heeft zich laten behandelen met tijdelijke filler in haar lippen en ik met restylane bij de neusplooi en botox.

Ook heb ik nog een adres in Den Haag van een dame die een eigen praktijk heeft, ook zij is heel goed en heeft o.a. voor de Bergmann kliniek gewerkt. Als je wilt kun je jouw e-mail adres geven dan kan ik je haar contactgegevens doorsturen.

Groetjes,

Ellen

• Soe

Ellen Schreef:

——————————————————-

> Beste Mary,

>

> Ik heb ervaring met Floor Claus en ik ben erg

> tevreden over haar. Zij heeft mij in het verleden

> met botox en restylane behandeld. Het resultaat

> was mooi maar vooral erg natuurlijk.

> Ze werkt nu o.a. voor de Jan van Goyenkliniek in

> Amsterdam. Wie ik ook kan aanraden is Peter

> Thermolen. Google hem maar. Hij werkt in

> verschillende steden zoals Rotterdam, Den Haag en

> Amsterdam. Ik kom bij hem nu drie jaar en het is

> heel vriendelijke man die ook nog echt de tijd

> voor je neemt. En ook is hij er voor je als je

> niet helemaal tevreden bent en spuit hij iets bij.

> Mijn vriendin is ook erg tevreden met hem. Zij

> heeft zich laten behandelen met tijdelijke filler

> in haar lippen en ik met restylane bij de

> neusplooi en botox.

>

> Ook heb ik nog een adres in Den Haag van een dame

> die een eigen praktijk heeft, ook zij is heel goed

> en heeft o.a. voor de Bergmann kliniek gewerkt.

> Als je wilt kun je jouw e-mail adres geven dan kan

> ik je haar contactgegevens doorsturen.

>

> Groetjes,

> Ellen

• Soe

Hallo Ellen,

Zou ik van jou ook de naam mogen krijgen van de dame uit Den Haag voor injectables.

Dank je wel.

Groetjes,

Soe

• Ellen

Hallo Soe,

Haar naam ik Ludy Holst, haar praktijk heet Strak! Ze heeft ook veel ervaring met gezichtsbehandeling en en heeft voor de Bergmann kliniek gewerkt.

Succes.

Groeten,

Ellen