is centre estethiqe goed ( dokter lemmer) ???

• maartje

ik wil bij centre estetique rotterdam een lipo laten doen maar wil graag wat ervaringen horen of het een oke kliniek is

dokter lemmer is de chirurg

graag wacht ik jullie reactie af

• Dieuwertje Huiskes

Hallo maartje,

Ik ben net zelf donderdag 11 maart geholpen via centre sthethiqe.

Ik moet zeggen dat ik voor het eerste gesprek leuk ben opgevangen al mijn vragen werden goed beantwoord.

Ik kreeg wel te horen dat ze nu bezich waren met verbouwen dus ik ben naar beglië geweest voor mijn operatie.

Ook de arts die mij heeft geopereerd erwin lemmens was heel vriendelijk.

Hij legde goed uit wanneer en wat hij ging doen. Ik ben dus ook zeer te spreken over de arts.

De pijn valt ontzettend mee. Nu 2 dagen later heb ik bijna geen pijn meer en alles begint al te jeuken.

Dus ik genees ook al. Ik ben ook niet bond en blauw ofzo en zie al direct resultaat.

Ik zou deze arts echt aanraden voor iedereen die het wilt laten doen.

Dus mocht je het gaan doen heel veel sterkte en ik hoop dat je net zo blij zult zijn als dat ik nu al ben.

Met vriendelijke groet dieuwertje

• Iris74

Heb meerdere operaties en opvullen van rimpels laten doen bij centre esthetique, ook bij Bergman, Zestienhovenkliniek en nog een andere (even naam vergeten) maar kan iedereen centre esthetique aanraden. Wilde na de zwangerschap een aantal jaar geleden mijn onderkin laten verwijderen maar de desbetreffende arts zei mij daar nog even mee te wachten omdat het mss vanzelf zou verdwijnen en het dan zonde van mijn geld zou zijn, dit was ook het geval en vond het heel eerlijk.

Ook de liposculptuur die ik op meerdere plaatsen heb laten uitvoeren, is erg goed gedaan, ben er erg tevreden over (na 4 jaar nog).

Heb ook recent botox in laten spuiten en geen enkel blauw plekje (was wel anders gewend) kortom goede kliniek!! Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Hoop je geholpen te hebben.

groetjes,

iris