Over mij: half 30, geen kinderen, en al jaren denk ik wel eens…net iets grotere borsten zou ik mooier vinden.. vooral mooier vinden passen bij mijn lichaam, ik heb een smalle taille maar wel heupen..
en bovenbenen, maat qua broeken is altijd 40 of soms 42, een jurkje kan ik in maat 36 of 38 wel aan, de bovenkant…smalle schouders, en op zich blij met mijn borsten, qua vorm, rond, een B denk ik zo,
toch is het een feit, dat ik zelden nieuwe bh s ,koop, veel bh s drukken mijn borsten fijn…heb dan ook een paar bh s die push up zijn…of met een vulling, dan lijkt het met kleding aan zeker heel wat,
als ik zonder kleding in de spiegel kijk denk ik…er zou net een cup bij moeten, dat zou bij mijn lichaam passen, misschien net iets meer volume ..zodat ik ook mooie bh s kan dragen…
Ben eigenlijk gewoon heel benieuwd wie dit herkende.,..en daarna een borstvergroting heeft ondergaan, blij ermee? of toch niet aan te raden?
Las over een plaatselijke verdoving bij een kliniek in Rotterdam, dezelfde dag weer naar huis, tja…liever dat dan…
Maarrr mijn grootste angst/vraag…ik vind alleen natuurlijk uitziende borsten mooi, dus niet die…te hoog liggende ronde borsten…ik zou eigenlijk graag eens een eerlijk advies willen over wel of niet, bij een plastisch chirurg…maar welke geven mij dat eerlijke advies??? hoop op reacties!