bioalcamid

• mien

Wil er eens iemand reageren waarbij het verwijderen van bio alcamid goed is gegaan.

Die zullen er toch ook wel zijn?

• natascha68

hoi mien

ik heb het niet laten verwijderen omdat ik dit advies heb gekregen het is niet ontstoken en de hoeveelheden zijn dusdanig weinig dat het waarschijnlijk ook niet zal op gaan spelen alleen als het zichtbaar zou worden in de toekomst dan kan ik of het eruit laten halen of bij laten spuiten met eigen vet zodat het minder zichtbaar wordt. op advies van dr kouwenberg in doetinchem maar ook dr staudt in Beverwijk. Als jij problemen hebt kun je je het beste met Sylvia veerman in contact stellen namelijk www.legaalverminkt.nl zij helpt je op de goede weg heeft ze ook bij mij gedaan. Ben in het slingerlandziekenhuis geweest bij Dr kouwenberg samen met Sylvia. Zij begeleid je hiermee. Als het nodig is moet je geopereerd worden. dr Kouwenberg Slingerlandziekenhuis maar ook dr Staudt en Melis in Beverwijk hebben hier ervaring in en dit zijn ook ervaren goede plastic chirurgen je bent dan altijd in goede handen. Wat is bij jou dan precies aan de hand?

groetjes Natascha

• mien

om de moed erin te houden.