Velthuis kliniek

• Lotte

Hallo mensen,

Ik heb 5 jaar geleden Bio-alcamid laten inspuiten door Helga van Elzen die toen nog bij het Velthuiskliniek werkte.

Nu begin ik last van de Bio-alcamid te krijgen en heb contact opgenomen met het Velthuiskliniek.

Zij willen mij niet helpen het te verwijderen omdat Helga van Elzen dit heeft ingespoten en ze zeggen dat ze geen klanten van Helga mogen behandelen. Hier is een gerechtelijke uitspraak(???) overgeweest.

Ik heb toen gevraagd of ik hier een kopie van mocht want ik geloof het namelijk niet (ze zijn volgens mij alleen bang voor heel veel mensen die hun verhaal komen halen) en heb vervolgens niks meer gehoord.

Hebben meer mensen dit meegemaakt?

Misschien kunnen we ons verenigen en het Velthuiskliniek aanpakken.

Graag hoor ik jullie ervaringen.

Groetjes Lotte

• natascha68

je kunt je in verbindinging stellen met de paltgroep no cure no pay. Velthuis vreselijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

voor een goede dokter neem contact met legaal verminkt !!! sylvia veerman

groetjes Natascha

• Lotte

Hoi Natascha,

Bedankt voor je snelle reactie!

Wat is de paltgroep precies? Ik kan de website niet vinden op internet.

Ik heb ook al contact opgenomen met Sylvia Veerman, ze gaat met me mee naar het Slingeland ziekenhuis om de Bio-alcamid te verwijderen.

Maar ik vind het gewoon belachelijk dat het Velthuiskliniek hier ongestraft mee weg kan komen.

Er moet toch een manier zijn om dit soort dingen aan te pakken?

Groetjes Lotte

• nanda

hoi Lotte,,

Ik heb ook slechte ervaringen met veldhuis kliniek

mijn hals is toen behandeld door dr. Jansen hij gebruikte toen een nieuwe techniek

helemaal verprutst door hem toen ik verhaal ging halen was hij al weg .

de kliniek blijft maar groeien overal nieuwe vestigingen steeds andere artsen

en als je met een klacht komt zeggen ze gewoon het is geen exacte wetenschap.

ze garanderen niets maar altijd vooraf betalen dat komt nergens voor

• natascha68

hai Lotte

ook dat kun je ook vragen aan sylvia zij heeft me ook de palsgroep geadviseerd. Heb je pas contact gelegd met Sylvia? Laat je me weten als je bij dr Kouwenberg bent geweest En wat zijn precies jou klachten? We kunnen van elkaar leren

groetjes Natascha

• miki

Hmm, dacht dat de Velthuis juist goed was? Wil er mijn onderkin door liposculptuur laten weghalen. Iemand ervaring hiermee? Of tips van eventuele andere klinieken?

Miki

• lisa

hallo Lotte, ditzelfde is mij ook overkomen!

er loopt volgens mij al een rechtszaak tegen de velthuiskliniek.

als je je email wilt vermelden, dan kan ik contact met je opnemen.

in ieder geval sterkte. l

• natascha68

hallo nanda als je een goede kliniek wilt bijvoorbeeld boemingdael van de chirurgen van het beverwijkziekenhuis al 4 jaar op rij als beste door elsevier uitgekozen En ik zou niet naar velthuis gaan ieder keer inderdaad nieuwe dokters en als je klachten heb wimpelen ze je af dus …

succes bij je zoektocht

• Diane Weij

Beste Lotte,

ik heb prima ervaringen met de Velthuis kliniek (onderooglid correctie door een andere arts).

Destijds werd er nog gewerkt met permanente fillers, daar is men wel van terug gekomen, en bijna alle artsen werken nu alleen met semi-permanente fillers. Dat wil zeggen dat deze na ongeveer een jaar worden afgebroken door je eigen lichaam. Zo kan de filler niet ingecapseld worden en ontstaan er veel minder problemen op langere duur.

ik weet dat dr. Helga van Elzen nu een eigen kliniek heeft, de Elzen kliniek. kun je daar niet een consult nemen, om met haar in gesprek te komen?

Wellicht wil ze je wel helpen om je probleem te verhelpen. elzenkliniek.nl

Geef haar in ieder geval een kans je te helpen.

vriendelijke groet,

Diane Weij, NextSkin, Almere

• natascha68

niet doen dus velthuis kliniek als je geluk heb krijg je een goede arts als je pecht hebt niet dus ga voor zekerheid en ga voor bloeingdael

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.